خانه » بازی » استراتژی » دانلود Conquerors: Golden Age – بازی استراتژیکی فاتحان: عصر طلائی!

دانلود Conquerors: Golden Age – بازی استراتژیکی فاتحان: عصر طلائی!

آپدیترایگان
Conquerors: Golden Age
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Conquerors: Golden Age برای اندروید

Conquerors: Golden Age – فاتحان: عصر طلائی!عنوان یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز از شرکت بازی سازی معروف IGG.com برای سیستم عامل اندروید می باشد. از بازی جذاب این استودیوی Castle Clash می باشد. این بازی در رابطه با جنگ ها و درگیری های گذشته کشورهای عربی می باشد. شما در این بازی به عنوان یک فرمانده عرب باید نیروهای خود را فرماندهی کنید و شهر و پادشاهی خود را گسترش دهید و آن را بزرگ تر و بزرگ تر کنید. بازی بردهای استراتژیک در دوران جنگ های تاریخی عربستان را به تصویر می کشد. قهرمانان افسانه ای و قدرتمند را استخدام کنید تا ارتشتان قوی باشد. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 2.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما به عنوان یک فرمانده باید یک ارتش شکست ناپذیر را بسازید و آنها را هدایت کنید تا بتوانند درست عمل کنند. نیروهای شما باید شهرهای دشمنان را تسخیر کنید و آن ها را از آن خود کنید. ترکیب های مختلفی از قهرمانان را بسازید و ارتش خود را شکل دهید. در طول بازی شما باید با یک سری متحد شوید و یا دشمنان زیادی خواهید داشت. وظیفه دایر که تعامل مناسب با هر کدام از آن ها برقرار کنید.خیلی حواستان را در بازی جمع کنید زیرا که یک لحظه غفلت شما باعث یک موقعیت خوب برای دشمنان می شود. دشمنان شما منتظر اشتباه شما هستند تا راحت شما را نابود کنند و منابع شما را غارت کنند.

بازی دارای یک بخش دومی است که باید در بخش دوم نیروهای نظامی را به خدمت بگیرید و یک ارتش قوی تشکیل دهید. بازی به صورت آنلاین برگذار می شود. جریانات بازی می توانند به صورت رقابت های PvP برگذار شود و یا به شکل نبردهای گروهی انجام شوند. پس شما باید برای هر تهدیدی حاضر باشید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Conquerors: Golden Age
بازی Conquerors: Golden Age توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *