خانه » بازی » استراتژی » Empire:Rome Rising – دانلود بازی استراتژی «طلوع روم» اندروید!

Empire:Rome Rising – دانلود بازی استراتژی «طلوع روم» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Empire:Rome Rising
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Empire:Rome Rising برای اندروید

Empire:Rome Rising – امپراطوری: طلوع روم یک! عنوان یک بازی جذاب در دسته بازیهای استراتژی از سوی استودیوی بازیسازی Mountain Lion برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به عنوان یک فرمانده هستید که باید امپراطوری خود را بنا کنید و آن را قوی و قدرتمند رهبری کنید. با سایر دشمنان و رقیب هایتان وارد نبرد شوید و آن ها را شکست دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

روند در بازی همانطور که در ابتدا گفتیم شما در نقش فرمانده و رهبر رومی یک سری وظایفی دارید که باید آن ها را انجام دهید و که یک امپراتوری بسیار قدرتمند را بسازید. شما دشمنان و رقیب های زیادی دارید که باید از خود در مقابل آن ها دفاع کنید. از خود و امپراطوری تان در برابر بازیکنان سراسر جهان دفاع کنید و به نبرد و مبارزه با ان ها بروید. ارتش خود را تقویت کنید و آن ها را ارتقا دهید. شما می توانید از دیپلماسی های متعدد برای تقویت اتحاد خودتان استفاده کنید تا متحد شوید و همین اتحاد است کا می تواند شما را در نبرد ها پیروز کند.

شما می توانید پس از تشکیل اتحاد با بازیکنان با ان ها به صورت چت گفتگو کنید و در ارتباط باشید. یکی دیگر از بازیهایی که در این سبک می باشد،بازی Grand War می باشد که پیشنهاد می شود. یکی از نکات خوب بازی این است که شما می تواتید با دیگر بازیکنان سراسر جهان بازی به بازی بپردازید و با آن ها این یا رقیب شوید. این بازی جذاب را از دست ندهید. بازی دارای پشتیبانی از زبان های مختلفی مانند چینی، انگلیسی، المانی،روسی می باشد که واقعا قابل تحسین است. پس امپراطوری خود را بسازید برای خود گروهی تشکیل دهید و به بازی و رقابت بپردازید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دریافت کنید.

Empire:Rome Rising
بازی Empire:Rome Rising توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *