خانه » بازی » استراتژی » دانلود Realm Defense – بازی استراتژیک – دفاع از قلمرو اندروید + مود

دانلود Realm Defense – بازی استراتژیک – دفاع از قلمرو اندروید + مود

آپدیترایگان
Realm Defense: Hero Legends TD
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Realm Defense برای اندروید

Realm Defense: Hero Legends TD _دفاع از قلمرو! عنوان یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های استراتژی و دفاع از قلعه از سوی استودیوی Babeltime Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما وارد یک دنیای عجیب و جادویی می شوید که باید در آن جا از سرزمین خود دفاع کنید. اینجا یک دنیای فانتزی جادویی است که قهرمانان حماسی در آن حضور دارند و در جنگ ها شرکت می کنند تا ازامپراطوری خود دفاع کنند. این قهرمانان استراتژی های حمله خود را می چینند و بعد وارد مبارزات با شوالیه ها می شوند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

جنگ با شوالیه ها، اژدها و ملکه یخ‏، متحدان یک امپراطوری قطعا بسیار جذاب خواهد بود. در برابر شوالیه ها به مبارزه بپردازید و همراه با دیگر جنگ جویان قهرمانان، ملکه یخی و دیگر دوستان خود متحد شوید به نبرد با دشمن بروید. نیروهای شیطانی همه با یکدیگر متحد هستند. انها بسیار قوی اند و حمله های هجومی دارند. حال شما باید در برابر آن ها بایستید و با قرار گذاری برج های مختلف و نیروهای خاص در مسیر دشمنان ان ها را یکی یکی از بین ببرید. این بازی دارا ی بیش از 100 سطح با حالت های مختلف است که می توانید در هر کدام از حالت ها به بازی بپردازید. Grow Castle یکی دیگر از بازیهایی که در سبک دفاع از قلعه است و می تواند شما را جذب گیم پلی خود کند.

شما امکان این را دارید که برج و باروهای قوی و با استحکام زیاد را احداث کنید و از آن ها در برابر حملات دشمنان محافظت کنید. امکان طراحی استراتژی های مختلف در بازی بسیار جذاب هستند. بازی دارای گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور است که قطعا شما را مجذوب خود می کند. علاوه بر آن صداگذاری مهیج در کنار گرافیک بسیار عالی آن یک بازی جذاب را به وجود آورده است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Realm Defense: Hero Legends TD
بازی Realm Defense: Hero Legends TD توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *