خانه » بازی » استراتژی » Trojan War – استراتژی- تاکتیکال- برج‌ دفاعی جنگِ تروجان اندروید + مود

Trojan War – استراتژی- تاکتیکال- برج‌ دفاعی جنگِ تروجان اندروید + مود

آپدیترایگان
Trojan War: Spartan Warriors
  • رای: 18
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیکی Trojan War برای اندروید

Trojan War – جنگ تروجان!عنوان یک بازی جذاب استراتژی و مدیریتی از سوی استودیوی ویتنامی MegaAdsGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی داستان افسانه ای جنگ بین نیروهای تروا با سربازان یونانی را روایت می کند. حال در این بازی جذاب شما باید ارتش افسانه ای معروف اسپارتا یونان باستان را برای پیروزی در نبردهای تروا برگردانید و ملکه هلن را در این مسیر هدایت کنید. با پیروزی در هر مبارزه شما امتیازاتی کسب خواهید کرد که می توانید برای رفع نیازهایتان استفاده کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

هلن زیبا ترین الهه جهان است و دلیل و هدف این جنگ های خونین است. شاهزاده تروی هلن را می رباید و شما باید او را نجات دهید. حال شما در نقش ارتش یونانی ای هستید که به تروا حمله میکنید تا هلن را نجات دهید و به پادشاه اسپارتا یعنی منلائوس بازگردانید. نبردها بسیار هیجان انگیز و خونین هستند،برای اینکه بتوانید در این نبردها پیروز شوید نیاز است که ارتش خودتان را آموزش دهید. برای این کار شما باید سربازان و نیروهای خود را از همان اسب تروجان پیاده کنید به سمت نیروهای تروی بفرستید. نگذارید دشمنان فرصتی برای حمله پیداکنند. اگر دشمنان شما فرصت حمله به شما را پیدا کنند و موفق به نابودی اسب تروجان شوند شما بازنده این بازی می شوید. The Walking Dead No Man’s Land عنوان یکی دیگر از بازی های استراتژیکی و نبردی که بسیار جذاب است.

شما برای اینکه پیروز شوید در هر مرحله باید برج دفاعی دشمن را از بین ببرید. دشمنانتان را یکی پس از دیگری نابود کنید. برای این کار شما باید از نیروهای مختلفی استفاده کنید. وقتی که شما بتوانید در تمام مراحل بازی پیروز شوید،شما زیبا ترین الهه یونانی، یعنی هلن، را نجات می دهید و آن را  باز می گردانید. در این بازی میتوانید در نقش شکارچی، شمشیر زن، کشیش، خانه تروجان و یا 5 خدای باستانی باشید. این بازی تاریخی بسیار جذاب است و یکی از بهترین بازی های شبیه ساز می باشد. پس وارد نبرد شوید،سربازانتان را آموزش دهید و هلن را نجات دهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Trojan War: Spartan Warriors
بازی Trojan War: Spartan Warriors توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *