خانه » بازی » استراتژی » TWD No Man’s Land – بازی استراتژی سریال مردگان متحرک

TWD No Man’s Land – بازی استراتژی سریال مردگان متحرک

آپدیتآنلاینرایگان
The Walking Dead No Man's Land
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

The Walking Dead No Man's LandThe Walking Dead No Man's LandThe Walking Dead No Man's LandThe Walking Dead No Man's Land

دانلود بازی جذاب The Walking Dead No Man’s Land برای اندروید

The Walking Dead No Man’s Land  _مردگان متحرک! عنوان یک بازی گرافیکی بسیار جذاب از  استودیوی بازیسازی Next Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی جذاب از سریال معروف Walking Dead الگو برداری شده است. شما در این بازی در نقش شخصیت اصلی سریال یعنی دیکسون هستید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی مردگان متحرک یک بازی نقش محور هیجان انگیز است که بر اساس بازی نوبتی می باشد. این بازی اتخاذ تصمیمات تاکتیکی زندگی یا مرگ شما را رقم می زند. دربازی شخصیت های مختلف از جمله Glenn و Daryl و Rick وجود دارد با آن ها همراه شوید و با زامبی های گرسنه مبارزه کنید.‌ باید بسیار تلاش کنید تا ازاین مهلکه جان سالم به در ببرید. اگر به دنبال بازی تیراندازی متفاوت هستید این بازی بهترین انتخاب برای شما عزیزان خواهد بود. بازی به صورت آنلاین می باشد. اگر به بازی هایی ک بر اساس وایکینگارد هستند علاقه دارید،بازی Vikingard را از فراروید دانلود کنید.

شما باید با طیف گسترده از زامبی ها و وارکرها مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. از شخصیت های معروف برای کشتن زامبی ها استفاده کنید و زامبی ها را بکشید. در مکان های مختلف به مبارزه و بازی بپردازید. تنوع مکان ها در بازی موجب می شود تا شما از بازی خسته نشوید.‌ گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری هیجان انگیز،جذابیت بازی را دو‌چندان کرده است. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکیمیلی:

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است.
2 – در حال حاضر امکان هک کردن بازی وجود ندارد و در نتیجه نسخه مود – پول بی نهایت وجود نخواهد داشت.
3 – اگر در ورود به بازی با خطای عدم اتصال روبرو شدید ؛ فیلترشکن خود را فعال کنید.

The Walking Dead No Man's Land
بازی The Walking Dead No Man's Land توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *