خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Vikingard مود اندروید

دانلود بازی Vikingard مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Vikingard
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی بسیار جذاب Vikingard در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Vikingard یک عنوان استراتژیکی و نقش آفرینی از دسته بازی های Casual برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی از کمپانی چندملیتی Netease Games Global است. با گسترش نفوذ خود از اسکاندیناوی به قاره اروپا، افسانه خود را بسازید. باردها شاهکارهای شگفت انگیز شما را برای قرن ها خواهند خواند! انتخاب های خود را با دقت انجام دهید زیرا ممکن است در آینده دوباره به سراغ شما بیایند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Vikingard رهبری خود را برای رسیدن به افتخار نشان دهید. زمین را باز پس بگیرید، محصولات را پرورش دهید، بر آزمایش ها نظارت کنید، و با جنگجویان به سبک وایکینگ واقعی نزاع کنید. با شخصیت‌های کاملاً توسعه‌یافته، داستان‌های جذاب و گیم‌پلی‌های پویا که همزمان هیجان‌انگیز و معمولی هستند، بازی‌ ای است که هیچ اسکاندیناوی واقعی نباید آن را از دست بدهد.

برای سفر باورنکردنی وایکینگ خود آماده شوید. به سفرهای دریایی بروید و دنیای وسیع را کشف کنید. از اسکاندیناوی، به اعماق قاره اروپا سفر کنید و حماسه خود را بنویسید. یک ماجراجویی باورنکردنی در Vikingard  در  انتظار شما است. با مسائل مختلف در سفر خود با دقت برخورد کنید زیرا انتخاب های شما عواقبی دارد. شما باید مردم خود را به سوی شکوه هدایت کنید. قلمرو خود را گسترش دهید، محصولات زراعی را پرورش دهید، بر آزمایش ها نظارت کنید و با دیگر جنگجویان قدرتمند به سبک وایکینگ واقعی نزاع کنید! برای یک ماجراجویی حماسی وایکینگ آماده شوید.

جمع بندی:

به سراسر جهان سفر کنید و با همراهان جدید ملاقات کنید. به آنها هدیه بدهید و آنها را در قرار ملاقات بیاورید تا لحظات عاشقانه بیشتری را باز کنید. وارثان خود را تربیت کنید و آنها را تحت هدایت هرسیران مورد اعتماد خود قرار دهید. اگر شما هم این سبک از بازی یا فیلم واکینگارد را دوست دارید! بازی وایکینگارد را از فراروید دریافت کنید.

Vikingard
بازی Vikingard توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *