خانه » بازی » ایفای نقش » Mines of Mars – بازی اکشن – ماجراجویی «معادن مریخ» اندروید + مود

Mines of Mars – بازی اکشن – ماجراجویی «معادن مریخ» اندروید + مود

آپدیترایگان
Mines of Mars Scifi Mining RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Mines of Mars برای اندروید

Mines of Mars – معادن سیاره مریخ! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازیهای اکشن از سوی استودیوی بازیسازی Crescent Moon Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی به این صورت است که اتفاقات زیادی در سیاره های مریخ پیش آمده که شما باید راهی سفر به انجا شوید. موجودات بیگانه عجیبی به مریخ حمله کرده اند که حالا شما باید با سلاح هایی که دارید به انجا بروید و آنها را بیرون کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

تعداد زیادی از اسلحه های متنوع قدرتمندی در اختیار شما قرار دارد تا به سیاره مریخ سفر کنید و  دشمنان را از بین ببرید. شروع یک ماجراجویی بسیار چالش برانگیز در سیاره ی مریخ قطعا می تواند خیلی جذاب و تجربه ای نو باشد. سلاح های زیادی در اختیار شما قرار دارد که می توانید با انه اطیف زیادی از دشمنان و موجودات مختلف را نابود کنید. از نابودی مریخ و سیارات جلوگیری کنید. بازی دارای سه مینی گیم بسیار چالش برانگیز است که موجب تنوع بازی می شود. اگر به این سبک از بازیهای که باید به سیارات و مریخ سفر کنید علاقه دارید،بازی Walkr را هم حتما دانلود کنید.

در این بازی جذاب شما یک ماجراجویی فوق العاده مهیج برای را برای خود رقم می زنید. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و RPG اندروید هستید این بازی جذاب را از دست ندهید. گرافیک اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، کنترلرهای لمسی ساده و دیگر ویژگی های بازی می باشد که، شما را ساعت ها میخکوب بازی می کند. پخش موسیقی در مریخ و سیارات خیلی لذت بخش و جذاب است. اگر به بازی هایی که در مریخ و سیارات هستند علاقه دارید،این بازی را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Mines of Mars Scifi Mining RPG
بازی Mines of Mars Scifi Mining RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *