خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود War of Wizards – بازی نقش‌آفرینی “نبرد جادوگران” اندروید + مود

دانلود War of Wizards – بازی نقش‌آفرینی “نبرد جادوگران” اندروید + مود

آپدیترایگان
War of Wizards: Magic RPG Game
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش آفرینی War of Wizards برای اندروید

War of Wizards – نبرد جادوگران! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در دسته بازی ها نقش آفرینی از سوی استودیوی بازی سازیPlayStal Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما را به یک دنیای عجیب و غریب که پر از سیاه چاله های ترسناک و اژدهاهای عجیب هستند، وارد می کند. حال شما وظیفه دارید تا با سایر مبارزین دیگر این سرزمین را از دست این اژدها ها و نیروهای عجیب نجات دهید و شهر راخالی از هر نوع موجود شیطانی کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی هم عنوان کردیم، شما باید سرزمین را از دست نیرو های شیطانی نجات دهید. نگذارید که این شیطان ها سرزمین را به دست خود بگیرند و آن را از بین ببرند. کارکتر های شما به صورت خودکار مبارزه می کنند که کار شما را آسان تر می کند. اما هدایت که و کنترل شخصیت بازی که مسئله اصلی است به دست شما می باشد. بازی دارای مراحل متنوع بسیار زیادی است که،موجب تنوع بازی شده و شما از بازی اصلا خسته نخواهید شد. مبارزین در بازی سلاح ها و تجهیزاتی دارند که با استفاده از آن ها بازی را پیش می برند. با پیشروی در بازی مبارزه با دشمنانتان سخت تر می شود. یکی دیگر از این سبک از بازیها که می تواند نظر شما را جلب کند،بازی Tap Titans 2 می باشد.

بازی دارای گرافیک بسیار عالی و چشم نوازی است که شما را مجذوب خود می کند. علاوه بر آن صداگذاری بازی بسیار جذاب است و به طور عالی با بازی منطبق است. نور پردازی و جلوه های بصری جذاب بازی همه و همه باعث وجود این بازی خفن هستند. می تواند گفت که یکی از بهترین بازیهای نقش آفرینی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دریافت کنید.

War of Wizards: Magic RPG Game
بازی War of Wizards: Magic RPG Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *