خانه » بازی » ایفای نقش » Tap Titans 2 – بازی اکشن – نقش‌آفرینی “شکار غول‌ها 2” اندروید + مود

Tap Titans 2 – بازی اکشن – نقش‌آفرینی “شکار غول‌ها 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Tap Titans 2: Clicker Idle RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

‏‏

دانلود بازی نقش افرینی Tap Titans 2: Clicker Idle RPG برای اندروید

Tap Titans 2 شکار غول ها2! یک بازی جدید و سرگرم کننده در دسته بازی اکشن و نقش افرینی از استودیوی بازیسازی Game Hive Corporation می باشد. در این بازی استاد شمشیر زن باید در برابر حمله های بزرگ غول ها مقاومت کند و ان ها را شکست بدهد. شما باید برای حمله کردن ضربه بزنید و با استفاده از شمشیر خود از جهان دفاع کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در این بازی در نقش استاد شمشیر زن هستید. باید تمام مهارت خود را در شمشیر زنی بکار بگیرید و موجودات شرور و غول ها را نابود کنید. حال شمشیرتان را بردارید و وارد مبارزه شوید. در بازی بیش از 100 غول وجود دارد که باید بتوانید با ان ها مقابله کنید. شما وقتی قصد حمله را دارید،باید ضربه بزنید و با شمشیرتان از خود دفاع کنید. ارتش خود را جمع اوری کیند و به جنگ غول‌ها (تایتان‌ها) بروید. با هر ضربه‌ی شمشیرتان، صدها تایتان را از بین ببرید و در این مسیر سخت، با بازیکنان سرتاسر جهان همراه شوید.بازی دارای محیط فوق العاده زیبا و متنوع است که بازی را از یکنواختی در می اورد. علاوه بر این شما امکان به خدمت گرفتن قهرمانان و حیوانات کمکی را دارید تا در برابر غول ها به شما کمک کنند.

از ویژگی های کلیدی بازی Tap Titans 2 عبارت است از وجود محیط های مختلف که موجب تنوع در بازی می شود. همچنین امکان ارتقای استاد شمشیر زن با خرید تجهیزات و سلاح های جدید موجود در بازی موجب قدرتمندی او می شود. امکان بازی گروهی در کنار کاربران دیگر علیه قدرتمندترین غول ها و شکست آن ها از سراسر دنیا به صورت آنلاین در قالب تورنومنت های جهانی بسیار هیجان انگیز می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه، آپدیت بازی را با تعرفه اینترنت نیم بها از فراروید دریافت کنید.

Tap Titans 2: Clicker Idle RPG
بازی Tap Titans 2: Clicker Idle RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *