خانه » بازی » ایفای نقش » Oceanhorn – دانلود بازی اکشن خارق العاده “اوشن‌هورن” اندروید + مود

Oceanhorn – دانلود بازی اکشن خارق العاده “اوشن‌هورن” اندروید + مود

آپدیترایگان
Oceanhorn ™
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Oceanhorn برای اندروید

Oceanhorn Monster of Uncharted Seas _اوشن هور! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در دسته بازیهای اکشن از سوی استودیوی FDG Entertainment برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی درباره ی زندگی یک قهرمانی است که باید دریاها و جزایر متروکه پنهان را پیدا کند و قلمرو خود را کشف کند و آن را گسترش دهد. در طول این مسیر برای دست یابی به متروکه ها و… موانع و چالش های زیادی وجود دارد که شما با آنها برخورد می کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان بازی به این صورت است که شما از خواب بیدار می شوید و یک نامه از پدر خود را می بینید که و او نیست. فقط نامه را برایتان نهاده و رفته است. حال شما باید دریاها و مکان های عجیب و غریب جزایر متروکه و… را بگردید تا به حقایق دست یابید ببرید و پدرتان را بیابید. حال شما در طول این مسیر با هیولاهای بسیار زیادی روبرو می شوید. هرکدام نقطه از انها نقطه ضعفی دارند و شما باید به کمک هوش و جادوهایی که در وجودتان قرار دارد باانها مقابله کنید. در طول مسیر شما به گنجینه های باستانی دست پیدا می کنید که به کمک آن ها شما می توانید به مبارزه با هیولاها و بپردازید و آن ها را شکست دهید. یک بازی اکشن جذابی که ما پیشنهاد می کنیم بازی کنید،Hero Hunters می باشد.

بازی دارای موسیقی متن بسیار جذابی است که شما را مجذوب خود می کند. علاوه بر ان گرافیک بازی بسیار عالی می باشد و بازی با کیفیتی را به شما ارائه می کند. بازی دارای موزیک های مختلف هیجان انگیز در طول ماجراجویی می باشد و دارای بیش از ۱۰ ساعت گیم پلی جذاب است. گرافیک بازی عالی و لوکیشنهای بازی بسیار متنوع و سه بعدی می باشد که مخاطب را مجذوب می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Oceanhorn ™
بازی Oceanhorn ™ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *