خانه » بازی » اکشن » دانلود Hero Hunters – بازی اکشن-شوتر چندنفره “جنگجویان قهرمان” اندروید

دانلود Hero Hunters – بازی اکشن-شوتر چندنفره “جنگجویان قهرمان” اندروید

آپدیترایگان
Hero Hunters - 3D Shooter wars
  • آپدیت
  • نسخه 7.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏

دانلود بازی اکشن Hero Hunters در فراروید!

Hero Hunters  _ جنگجویان قهرمان!عنوان یک بازی اکشن و جذاب نقش افرینی از استودیوی Hothead Games می باشد. در این بازی شخصیت های متفاوت قهرمانان وجود دارد که شما می توانید ایفای نقش کنید. شما باید تیم قدرتمند خود را جمع کنید و به جنگ با ارتش کورتس خبیث بروید. بازی بسیار جذاب است و شما را مجذوب خود می کند. انواع متفاوتی از سلاح ها در بازی وجود دارد که از نکات مثبت بازی می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.
داستان و کلیت بازی Hero Hunters راجب نبرد گروه قهرمانان شما با ارتش کورتس خبیث است. باید در برابر این ارتش ایستادگی کنید و ان ها را شکست دهید. ماموریت های متفاوت چند نفره در بازی را انجام دهید. مهارت خود را به رخ بازیکنان انلاین بکشید و خود را با سایر بازیکنان انلاین واقعی مقایسه کنید. شما باید قهرمانان فوق العاده را گرد هم اورید هر کدام با مهارت ها و توانایی های مختلف را جمع آوری کنید و تیم قوی خود را بسازید و با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید.
از ویژگی های این بازی عبارت است از: بازی تیراندازی در سبک سوم شخص است. امکان تغییر قهرمانان در بازی. نبرد در برابر دیگر بازیکنان در مبارزات PvP و ریل تایم. ساخت یک تیم از قهرمانان منحصر به فرد. مبارزه های هیجان انگیز چند نفره. رقابت انلاین. جمع آوری قهرمانان مختلف هر کدام با ترکیب منحصر به فرد از توانایی ها.
با نصب این بازی آنلاین چند نفره می توانید با سایر کاربران از سراسر جهان رقابت کنید و مهارت های خود را به چالش بکشید. بازی دارای گرافیک سه بعدی خیره کننده و صدا گذاری جذاب می باشد. شما اگر به بازی های نفش افرینی علاقه مند هستید بازی Hero Hunters را از فراروید دریافت کنید.
Hero Hunters - 3D Shooter wars
بازی Hero Hunters - 3D Shooter wars توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *