خانه » بازی » اکشن » دانلود Slice It All! – بازی تفننی جذاب آفلاین برش‌اجسام اندروید + مود

دانلود Slice It All! – بازی تفننی جذاب آفلاین برش‌اجسام اندروید + مود

آپدیترایگان
Slice It All!
  • آپدیت
  • نسخه 2.7.15
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Slice It All!Slice It All!Slice It All!Slice It All!

دانلود بازی سرگرم کننده Slice It All برای اندروید

Slice It All – برش اجسام!عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده و البته خوش ساخت در سبک بازیهای ارامش بخش از سوی استودیوی محبوب و معروف VOODOO در سبک بازی های تفننی (Casual) و رکوردزنی برای سیستم عامل اندروید می باشد. Woodturning یکی از بازیهای این استودیوی که در همین سبک می باشد و در فراروید هم موجود است. در این بازی شما یک چاقو به دست دارید که باید کنترلش کنید. با چاقو بر روی صفحه ضربه بزنید،با هر ضربه شما به سمت جلو باعث می شود که ارتفاع بیشتری شکل بگیرد. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی همانطور که در ابتدا هم عنوان کردیم،کنترل یک چاقو را بر عهده دارید. با هر بار ضربه روی صفحه این چاقو یک بار به سمت جلو ملق می خورد و هرچقدربیشتر ضربه به آن وارد شود ارتفاع بیشتری می گیرد. حالا شما باید سعی کنید با زمان بندی مناسب طوری این چاقو را به سمت جلو حرکت دهید تا لبه تیز آن به اجسام موجود در مسیر برخورد کند. هدف اصلی شما باید برش هر چیزی باشد که در طول مسیر می بینید. هر مرحله خیلی کوتاه دنبالمی شود و در انتهای هر مرحله شما باید سعی کنید تا با بالا بردن چاقو و برخورد دادن آن با ستون انتهایی، بیشترین امتیاز را کسب کنید. Perfect Slices عنوان یک بازی در همین سبک بازی برش اجسام است که پیشنهاد می شود بازی را امتحان کنید.

این بازی بیشتر جنبه سرگرم کردن مخاطبان و گذران اوقات فراغت را دارد. در این بازی خبری از چالش ها و مراحل سخت و طاقت فرسا نیست. بلکه یکبازی جذاب برای کاهش استرس است. شما با برش اجسام می توانید آرامش بگیرید و استرس و اضطراب را از خود دور کنید. همچنین می‌توانید در این بازی رکورد بزنید. این بازی را از دست ندهید و همین الان بازی را از فراروید دانلود کنید.

Slice It All!
بازی Slice It All! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *