خانه » بازی » شبیه سازی » Perfect Slices – بازی آرکیدی «برش های مساوی» اندروید + مود

Perfect Slices – بازی آرکیدی «برش های مساوی» اندروید + مود

آپدیترایگان
Perfect Slices
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Perfect Slices برای اندروید

Perfect Slices _برش های بی نقص!عنوان یک بازی فوق العاده و بسیار جذاب در دسته بازی های شبیه ساز از استودیوی محبوب و معروف SayGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی ‏‏شما باید مثل یک آشپز حرفه ای میوه ها و سبزی ها را خرد کنید. با نظم و به طور بی نقصی برش بزنید و آنها را خورد کنید. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی بسیار جذاب است و کاملا حس خوبی را القا می کند. در این بازی خوش ساخت شما با میوه ها و خوراکی های اشپز خانه سروکار دارید. شما در بازی یک چاقو یا ساتور دارید که باید با استفاده از ان مواد غذایی را تکه تکه و خورد کنید. شما مواد غذایی زیادی را مانند گوجه فرنگی، خیار، بادمجان،هویج، سیب زمینی، پیاز و … هرچیزی را فکرش بکنید را باید تکه تکه کنید. در یک قسمت دیگر از بازی که در مراحل امتیازی می باشد،شما به جای اینکه مواد غذایی را تکه کنید باید شمش های طلا را تکه کنید.  یکی دیگر از بازی های محبوب و معروف در این سبک از بازی، Fruit Ninja می باشد که از قدیمی ترین بازی ها در سبک خرد کردن میوه ها می باشد.

این بازی قطعا برایتان بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. گرافیک بسیار عالی و بی مثال بازی بسیار جذاب است. سختی خاصی را ندارد و کاملاساده است. اما در حین سادگی بازی بسیار سرگرم کننده است که می تواند گزینه خوبی برای ارامش و گذران اوقات باشد. کنترل و عملکرد بازی بسیار راحت و آسان است. یک میز بزرگ و در حال حرکت وجود دارد که مواد غذایی روی آن قرار دارد و به سمت شما حرکت می کنند. در حین حرکت این مواد شما انگشت خودتان را روی صفحه نگه دارید تا چاقو به صورت خودکار و پشت سر هم اقدام به برش دادن مواد غذایی و برش میوه کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Perfect Slices
بازی Perfect Slices توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *