خانه » بازی » اکشن » Grimvalor Full – بازی اکشن-ماجراجویی گریموالور اندروید + مود + دیتا

Grimvalor Full – بازی اکشن-ماجراجویی گریموالور اندروید + مود + دیتا

آپدیترایگان
Grimvalor
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.5
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Grimvalor  برای اندروید

Grimvalor  – گریموالور! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازیهای ماجراجویی و اکشن از سوی استودیوی بازیسازی Direlight برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک شمشیربازی و مبارزات با شمشیر است که در سبک خود بسیار جذاب و خوش ساخت است. در این بازی شما با یک امپراطوری رو به رو هستید که فرمانده ان ناپدید و امپراطوری بدون فرمانده است. حال شما باید بتوانید او را پیدا کنید و از امپراطوری اش محافظت کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

خط داستانی بازی به این صورت است پادشاه قلمرو ناپدید شده است. مرزهای امپراطوری هم پر از موجودات عجیب و خطرناکی است که همه اینها درکمین نابودی امپراطوری و خود شما هستند. شما به عنوان بازیکن، در نقش یکی از جنگجویان هستید. کنترل یکی از جنگجویان این امپراطوری را دراختیار دارید و وظیفه دارید که با این موجودات عجیب مقابله کنید و نگذارید که وارد امپراطوری شما شوند. شما باید تلاش کنید تا امپراطور گم شده را هم پیدا کنید.

کنترل بازی بسیار ساده و روان می باشد،کلیدها در بازی در در دو طرف صفحه نمایش وجود دارد و به شما این امکان را می دهد تا حرکت های کارکتر را مانند، حمله، پرش و جاخالی و… انجام دهید. اگر از علاقه مندان به بازی های شمشیری و ماجراجویی هستید،ما به شما بازی Sword Art Online : Integral Factor را هم پیشنهاد می کنیم. صداگذاری بازی بسیار فوق العاده و زیبا است. بازی با یک داستان خاص جذابیت بسیار زیادی برای کاربران دارد. اکنون می توانید نسخه اصلی هر دو بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : در این نسخه ، بازی آنلاک و کامل است – قسمت اول بازی را تمام کنید با خطای خرید روبرو نمیشوید و می توانید از نسخه کامل لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *