خانه » بازی » ایفای نقش » SAO Integral Factor – بازی نقش آفرینی «شمشیر افسانه ای» اندروید!

SAO Integral Factor – بازی نقش آفرینی «شمشیر افسانه ای» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
SAO Integral Factor - MMORPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Sword Art Online: Integral Factor برای اندروید

Sword Art Online : Integral Factor  – شمشیر افسانه ای: فاکتور اینتگرال!عنوان یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب از استودیوی BANDAI NAMCO Entertainment Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی از مجموعه Sword Art می باشد. در این بازی شما در نقش یک گروهی از قهرمانان یک دنیای خیالی و افسانه ای هستید. حال شما باید یک سرزمینی را نجات دهید. سرزمینی به نام Aincrad که دشمنان زیادی دارند و قصد دارند که این سرزمین را نابود کنند. حال در این مسیر چالش های زیادی پیش رو دارید و باید بتوانید از این چالش ها بگذرید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در طول بازی شما می توانید به محیط های مختلف بروید و مأموریت های را انجام دهید. شما امکان ساخت، شخصی سازی و سفارش سازی شخصیت اصلی بازی را دارید. شما این قابلیت را دارید که،جنسیت، ظاهر، مو، رنگ پوست و گزینه های دیگری را تغییر دهید و شخصیت خودتان را بسازید. این بازی از نظر طراحی کاملاً در سبک عناوین کنسولی است. گرافیک بازی جزئیات عالی و مناسبی دارد و به سبک کارتونی انجام شده است. افکت های بصری متنوعی وجود دارد که همه جذابیت بازی را بالا برده اند. طراحی های بازی به صورت سه بعدی است. گیم پلی بازی بسیار روان و داینامیک است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات مهم :

◄ بازی کاملاً آنلاین است و نسخه مود یا هک شده ای ندارد. (نسخه مود که از این بازی منتشر شده است تقلبی می باشد و کاربردی ندارد. با این حال در صورتی که نسخه مود سالمی از این بازی منتشر شود می توانید آن را از فراروید دریافت کنید.)
◄ این بازی به صورت یک فایل نصبی است و فایل دیتای جداگانه ای ندارد. اما در اولین اجرا، اطلاعات و دیتای مورد نیاز از داخل خود بازی دریافت می شوند. در تست ما، برای دریافت این اطلاعات نیاز به تغییر IP داشتیم اما ممکن است شما بتوانید بدون نیاز به این مورد دیتای بازی را دانلود کنید.
◄ بعد از دانلود دیتا، بخش کلی بازی نیز به صورت آنلاین و با اتصال کلاینت شما به سرورهای مختلف بازی صورت می گیرد. این بخش متناسب با سرورهای متفاوت ممکن است برای کاربران ایرانی در دسترس نباشد. در این صورت از یک وی . پــی . ان برای اتصال به سرورهای بازی استفاده کنید.
◄ از بخش تنظیمات بازی می توانید گرافیک بازی را افزایش یا کاهش دهید. توصیه می کنیم فقط در صورتی که دستگاه قدرتمندی دارید گرافیک را افزایش دهید.

SAO Integral Factor - MMORPG
بازی SAO Integral Factor - MMORPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *