خانه » بازی » اکشن » Grow Survivor – بازی اکشن – کلیکی “افزایش بازماندگان” اندروید + مود

Grow Survivor – بازی اکشن – کلیکی “افزایش بازماندگان” اندروید + مود

آپدیترایگان
Grow Survivor - Idle Clicker
  • آپدیت
  • نسخه 6.6.6
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Grow Survivor برای اندروید

Grow Survivor – Dead Survival _افزایش بازماندگان! عنوان یک بازی اکشن هیجان انگیز از سوی استودیوی بازیسازی PixelStar Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی به این صورت است که اخرالزمان است و حال شما تنها بازمانده از بین انسان ها هستید. معمولا داستان بازیهای بقای در سبک هم هستند. حالا در این بازی شما باید بازماندگان را افزایش دهید تا دنیا را از این نابودی نجات دهید. نجات افراد و افزایش بازماندگان فقط به یک صورت است که شما باید یک واکسنی تولید کنید تا انسان ها نجات یابند. همه انسان ها تبدیل به زامبی های خونخوار و وحشتناک شده اند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

طیف گسترده ای از زامبی ها در یک محیط دو بعدی حضور دارند و به سمت شما می ایند. حال شما باید با کمک سلاح هایی که در دسترس دارید زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین بیرید. باید یه کاری کنید که همه زامبی ها نابود شوند و انسان ها هم در مقابل افزایش یابند. شما وقتی بتوانید زامبی ها را از بین ببرید می توانید پول تان را افزایش دهید. سپس می توانید به فروشگاه بازی بروید و برای خود سلاح ها و آیتم های ویژه را بخرید و قدرت تان را افزایش دهید تا راحت تر زامبی ها را از بین ببرید. این بازی اکشن و در حالت بقا است. اگر به دنبال اکشن سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید این بازی و بازی Dawn of Zombies: Survival Game را از دست ندهید.

به پایگاه های زامبی ها حمله کنید و آنها را از آن خود کنید. برای خود پایگاهایی بسازید که زامبی ها نتوانند به شما دسترسی پیدا کنند. تلاش کنید سلاح های بیشتری را آزاد و استفاده کنید. بازی دارای صدا گذاری شگفت انگیز و مناسبی است. همچنین گرافیک منحصر به فرد و زیبای بازی چشمگیر است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Grow Survivor - Idle Clicker
بازی Grow Survivor - Idle Clicker توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *