خانه » بازی » ایفای نقش » Crush Them All – بازی نقش‌آفرینی «همه را از بین ببر» اندروید + مود

Crush Them All – بازی نقش‌آفرینی «همه را از بین ببر» اندروید + مود

آپدیترایگان
Crush Them All - PVP Idle RPG
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش آفرینی Crush Them All برای اندروید

Crush Them All – همه را از بین ببر! عنوان یک بازی بسیار جذاب نقش آفرینی در سبک کلیکر و Idle از سوی استودیوی آمریکایی Godzilab Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی در نقش یک رهبر گروهی از قهرمانان هستید که باید گروهی از شخصیت ها را رهبری و هدایت کنید. باید تلاش کنید تا جان شاهزاده ای را که توسط هیولاها اسیر است رانجات دهید. شما و گروه تان باید وارد سرزمین شیاطین شوید و آنها را یکی یکی از بین ببرید و سرزمینشان را تصرف کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم شما وظیفه دارید مدیریت این گروه قهرمان را به دست بگیرید و شخصیت ها را ارتقا دهید. آن ها را آموزش دهید و حاضر کنید برای اینکه با دشمنان مقابله کنند. دشمنان شما موجوداتی عجیب، غول آسا و هیولایی هستند که بسیار قدرتمند هستند. باید بسیار حواستان به دشمنان باشد تا شما را نابود نکنند. قبل از اینکه دشمنان به شما حمله کنند و از بین ببرندتان،شما به آن ها حمله کنید و آن ها را از بین ببرید. شما با فتح و تصرف سرزمین دشمنان، باید همینطور ادامه دهید تا بتوانید به جایی که که شاهزاده در آن مخفی و زندانی است برسید و او را نجات دهید.

در ابتدا بازی قهرمانان خود را انتخاب و حاضر سازی کنید کنید. در ادامه وارد بازی شوید و سپس با دشمنان وارد مبارزه شوید. با پیروزی شما در مسابقات پول و آیتم های مختلفی به دست می آورید. اگر در بازی هم نباشید گروه شما به صورت به مبارزه خود ادامه می دهد. بازی دارای ماهیت نقش آفرینی و نقش محورد دارد که بسیار جذاب است. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده است و تلفیق یک بازی تفننی و نقش آفرینی را برای شما رقم می زند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید. اگر علاقه مندان به بازیهای نقش آفرینی هستید،بازی Buriedbornes  هم از فراروید دانلود کنید که در همین سبک می باشد.

Crush Them All - PVP Idle RPG
بازی Crush Them All - PVP Idle RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *