خانه » بازی » ایفای نقش » Buriedbornes – دانلود بازی نقش آفرینی زندگان‌دفن‌شده اندروید + مود

Buriedbornes – دانلود بازی نقش آفرینی زندگان‌دفن‌شده اندروید + مود

آپدیترایگان
Buriedbornes -Hardcore RPG-
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی Buriedbornes در فراروید!

Buriedbornes  یک بازی جذاب نقش افرینی از استودیو بازی سازی ohNussy می باشد. بازی نقش افرینی می باشد و به این صورت است که، یک ارباب اهریمنی باستانی از قبر خودش بیرون امده و موجب ترس وحشت برای همه افراد شده است.حال جنگ اتفاق افتاده است و شما به عنوان یک فرمانده ی جنگی هستید و باید دشمنان را از بین ببرید. تمامی امکانات و تجهیزات و سلاح های جنگی در اختیار شما قرار دارند. شما می توانید قهرمانان قدرتمندی را انتخاب کنید و از آنها در مبارزه هایتان استفاده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

زنده شدن این پادشاه به قدری عجیب است که همه سرزمین های پادشاهی جنگ را متوقف کردند و با یکدیگر قرارداد و پیمان صلح امضاء کردند تا به این موقعیت رسیدگی کنند. سپاهیانی که می توانند بعد از مرگ خودشان را به زندگی برگردانند خیلی وحشت اور است. تمام سرزمین های پادشاهی دچار ناامیدی و ترس شدند. حال شما در بازی وظیفه دارید قهرمان خود را انتخاب کنید و به جنگ با ارباب اهریمنی باستانی و سپاهیان نامیرای او بروید.

مهارت های جدیدی را در Buriedbornes به دست اورید کنید و توانایی و قدرت خود را افزایش دهید. در طول بازی برای شما ماموریت های زیادی وجود دارد که با انجام هر یک از آنها سلاح های جدیدتری به دست می اورید. باید بتوانید دستاوردهای خود را افزایش دهید. به مکان های ترسناک و مرموز و هرجایی که فکر می کنید دشمن باشد بروید و تمامی دشمنانی که پنهان اند را از بین ببرید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی با داستانی عجیب و جذاب هستید، بازی را از فراروید دریافت کنید.

از ویژگی های بازی Buriedbornes عبارت است: ساخت قهرمان خود با استفاده از تمامی امکانات موجود در بازی. وجود دشمنان متفاوت و چالش های مختلف. سیاه چال های تاریک برای کشف رمز و راز و پیدا کردن آیتم برای افزایش مهارت و قدرت های مختلف وجود دارند. انتخاب تجهیزات و مهارت ها، شکست دشمنان و…

Buriedbornes -Hardcore RPG-
بازی Buriedbornes -Hardcore RPG- توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *