خانه » بازی » ایفای نقش » Hustle Castle – بازی استراتژی – نقش‌محور امپراطوری رویایی اندروید!

Hustle Castle – بازی استراتژی – نقش‌محور امپراطوری رویایی اندروید!

آپدیترایگان
Hustle Castle: Medieval games
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

‏‏

دانلود بازی سرگرم کننده Hustle Castle برای اندروید

Hustle Castle: Medieval games  _قلعه مهمانسرا: امپراطوری رویایی!عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از استودیوی My.com B.V برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی همانطور که از نام بازی مشخص است مربوط به امپراطوری و دفاع از قلعه می باشد. حال شما به عنوان فرمانروایی در قرون وسطی وظیفه دارید تا قلعه تان را گسترش دهید و از آن محافظت کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.
در این بازی همانطور که در ابتدا عنوان کردیم شما در نقش یکی از فرماندهان در دوران قرون وسطی هستید که باید فرماندهی خود را مدیریت کنید. شما باید افراد زیادی را به خدمت بگیرید تا بتوانید قلعه خود را گسترش دهید. خدمه و رعایای زیادی را به خدمت بگیرید تا از قلعه شما در برابر حملات پی در پی محافظت کنند. وظایف متنوعی را به نیروهای خود محول کنید و وظایفشان را مشخص کنید. به نیروهایتان آموزش دهید تا بتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند و از مردم و قلعه دفاع کنند. و بدین ترتیب از زنان و مردان سرزمین خود محافظت کنید. یکی دیگر از بازیهایی که در این سبک دفاع از قلعه می باشد،بازی King of Defense 2 است که قطعا می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.
قلعه خود را بسازید و آن را ارتقا و گسترش دهید. تمامی رقبای و دشمنانتان را نابود کنید. شما باید به هر یک از افراد خود مهارت های جدید را آموزش بدهید و تجهیزات مختلفی را در اختیارشان قراردهیدو آن ها با اموزش و تمرین های مکرر به بهترین جنگجوها تبدیل می شوند.بازی دارای ماموریت های زیادی از جملخ 100 ماموریت جذاب می باشد. مبارزه قهرمانان با اورک ها، غول ها، اسکلت ها و حتی اژدها ها بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود؛ در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه مود سوال نفرمایید].

Hustle Castle: Medieval games
بازی Hustle Castle: Medieval games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *