خانه » بازی » استراتژی » King of Defense 2: Epic TD v1.0.55 + Mod – بازی استراتژیکی و برج دفاعی “پادشاه دفاع 2” برای اندروید

King of Defense 2: Epic TD v1.0.55 + Mod – بازی استراتژیکی و برج دفاعی “پادشاه دفاع 2” برای اندروید

آپدیترایگان
King of Defense 2: Epic TD
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی دفاع از قلعه King of Defense 2 در فراروید!

King of Defense 2 یک بازی جذاب در سبک بازی های دفاع از قلعه از استودیوی خلاق و مطرح GCenter ویتنامی می باشد. در این بازی شما باید هیولاها را شکست دهید و از قلعه خود دفاع کنید. از برج های خود با قدرت هایی که دارید مراقبت کنید. جان خود را حفظ کنید. شما در بازی در نقش یکی از قهرمانان هستید و با استفاده از قدرت های جادیی خود باید از مردم و قلعه دفاع کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازیکنان در بازی King of Defense 2 شاهد تلاش قهرمانان برای اینکه هیولاها را شکست دهند هستند. با شکست هیولاها می توانید گروگان ها را نجات دهید و سربلند شوید. اما در ادامه بازی با اژدهای بزرگ سه سر رو به رو می شوند که ان اژدها قفسی که در ان گروگان ها هستند را گرفت است و قهرمان های بازی را مجبور می کند تا با هیولاها مبارزه کنند. همه افراد و مردم این سرزمین منتظر شما هستند. ان ها منتظراند تا شما بیایید و از ان و قلعه در برابر هیولاها دفاع کنید. شما می توانید برج ها را با یکدیگر ترکیب کنید و یک برج جدید را بسازید. در بازی قهرمانان قوی تر و قوی می شوند. شما می توانید از ایتم های موجود برای پشتیبانی از قهرمانان کمک کنید.
حال شما ‏در بازی به عنوان قهرمانان در مبارزه برای جمع‌آوری قدرت و بیدار کردن پتانسیل قهرمانان خود، نقش‌آفرینی می کنید. برای کمک به جلوگیری از حملات دشمن، تجهیزات لازم را که شامل جادوها، قدرت ها، تکنیک ها و تاکتیک ها می شود، جمع آوری کنید. با این تجهیزات در برابر دشمنان ایستادگی کنید و ان ها را نیست و نابود کنید. ‏در این بازی به ماجراجویی بروید و در دنیای سرزمین های هیولایی و جنگی ، بیابان های سوزان بگردید و چیز های جدیدی را کشف کنید. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به بازی های دفاعی هستید، بازی King of Defense 2 را از فراروید دریافت کنید.
King of Defense 2: Epic TD
بازی King of Defense 2: Epic TD توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *