خانه » بازی » استراتژی » Civilization VI – Build A City –دانلود بازی استراتژیک خارق‌العاده تمدن ششم

Civilization VI – Build A City –دانلود بازی استراتژیک خارق‌العاده تمدن ششم

آپدیترایگان
Civilization VI - Build A City
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Civilization VI – Build A City برای اندروید

Civilization VI – Build A City _تمدن ششم! عنوان یک بازی بسیار جذاب و فوق العاده در دسته بازیهای استراتژیک از سوی استودیوی بازیسازی Aspyr Media, Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. در بازی شما تمدن های متفاوتی را از جمله تمدن هند،فرانسه،ایرانی و… را خواهید دید. هرکدام از این تمدن ها به نوبه خود بسیار قوی و با ویژگی و قدرت های مختلفی هستند که نباید آن ها را دست کم بگیرید. حالا شما باید تمدن خود رارهبری و هدایت کنید تا بتوانید تمدن تان را سروپا نگه دارید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 2.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

حال در این بازی شما به عنوان یک بازیکن وظیفه دارید تا تمدن خود را در سطوح مختلف رهبری کنید. از یک شهرک اولیه کوچک تمدنی خود را شروع کنید و آن را گسترش دهید. امپراتوری خود را در جهان گسترش دهید. جهان خود را تسخیر کنید و یک استراتژی درست را استفاده کنید. مهارت خود را در زمینه رهبری و نیروها در مبارزات افزایش دهید تا بتوانید تمدنتان را گسترش دهید. مهارت های تصمیم گیری خود را بهبود بخشید. قطعا تصمیم گیری درست در بازی باعث می شود تا بتوانید پیروز و موفق شوید.

به عنوان رهبر امپراتوری خود بازی کنید و منابع را برای ساخت چیزهای جدید مدیریت کنید. ارتش خود را برای حمله و دفاع آموزش دهید و قدرت هایشان را ارتقا دهید. قلمرو خود را رشد دهید و شهروندان خود را راضی نگهدارید و نیازهای آن ها را برطرف کنید. انتخابات و تصمیمات شما بر روی کل تمدن شما تاثیرگذار است. اگر به بازی های های امپراتوری سازی علاقه دارید و به دنبال یک بازی استراتژیک جذاب هستید،این بازی و بازی Rise of Kingdoms می تواند گزینه های بسیار مناسبی باشد. قطعا این دسته از بازیهایی که رهبری یک تمدن را بر عهده دارید می تواند بسیار جذاب باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.
Civilization VI - Build A City
بازی Civilization VI - Build A City توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *