خانه » بازی » استراتژی » دانلود Vlogger Go Viral – بازی “شهرت‌ در دنیای‌مجازی” اندروید + مود

دانلود Vlogger Go Viral – بازی “شهرت‌ در دنیای‌مجازی” اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Vlogger Go Viral: Tuber Life
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مدیریتی Vlogger Go Viral Tuber Game برای اندروید

Vlogger Go Viral Tuber Game _شهرت در دنیای مجازی! عنوان یک بازی بسیار جذاب مدیریتی از سوی استودیوی Tapps Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما رویایی دارید!رویای شما این است که در فضای مجازی مشهور شوید. حال باید با کمک یک دوربین و چند کارساده کار خود را راه بیاندازید و به یک ستاره محبوب و معروف در فضای مجازی تبدیل شوید. در ابتدا از خود ویدئو و عکس های منتشر کنید تا ویو بگیرد. برای خود یک کانال اختصاصی بزنید، موضوعات و مطالب جذاب را در آن به اشتراک بگذارید تا دنبال کننده های شما افزایش یابند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

برای محبوبیت در سوشال مدیا باید بسیار تلاش کنید زیرا نیاز به تولید محتوایی درست و با برنامه ریزی درستی دارد. ویدیوهای عالی  و با کیفیتی تولید کنید و چنل خود را مدیریت کنید. شما می توانید از طرق سوشال مدیا کسب درآمد کنید و از آن برای ارتقا تجهیزات خود میلیون ها طرفدار به دست آورید. تلاش کنید که تولید محتواهایتان براساس علاقه مخاطبان باشد تا ویو بخورد و شما را دنبال کنند. شما تمام تلاش خود را می کنید تا به یک یوتیوبر محبوب تبدیل شوید و این کار با گسترش استودیو و ارتقا تجهیزاتتان صورت می گیرد که در طول بازی باید انجام دهید. PewDiePie’s Tuber Simulatorعنوان یک بازی جذاب که تقریبت در سبک این بازی است،شبیه ساز زندگی یک یوتیوبر است که تلاش دارد که در یوتیوب معروف شود.

اگر از علاقه مندان به بازیهای خاصی مانند شبیه ساز زندگی یوتیوبرها هستید این بازی را از دست ندهید. بازی بسیار با کیفیت و خلاقانه است که می تواند شما را سرگرم خود کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Vlogger Go Viral: Tuber Life
بازی Vlogger Go Viral: Tuber Life توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *