خانه » بازی » ایفای نقش » Cyberika – بازی اکشن – نقش آفرینی چندنفره “سایبریکا” اندروید

Cyberika – بازی اکشن – نقش آفرینی چندنفره “سایبریکا” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Cyberika: Action Cyberpunk RPG
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Cyberika: Action Cyberpunk RPG برای اندروید

Cyberika: Action Cyberpunk RPG – سایبریکا! عنوان یک بازی جذاب دیگر از دسته بازی های نقش افرین از سوی استودیوی روسی Kefir برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی یک بازی مدرن در دنیای نئونی و نورانی است. در این بازی که همه چیز در سلطه یک ستم و ظلم بزرگی هستند. کارخانه جات بزرگ درحال پیشرفت در تکنولوژی و… هستند. مردم روز به روز فقیرترمی شوند و شرایط بدی دارند. حال شما باید بیایید و این شهر را نجات دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی در یک دنیای آینده نزدیک پیش می رود در جایی که در آن تکنولوژی پیشرفته دارد و همه چیز به دست تکنولوژی شرکت های بزرگ است. همه مردم در ظلم هستند و زیر دست افراد کارخانه دار و ریس و روسا هستند. ان ها بر مردم نظارت دارند و حواسشان به همه چیز هست. این کارخانه ها هدفشان دستیابی به درآمد و پول است به همین دلیل محصولات زیادی را تولید می کنند. مردم روز به روز فقیر تر می شوند و از ظلم در حال نابودی هستند. حال شما باید بیایید و مردم را رها کنید و آن ها را نجات دهید. منجی شهر شوید و شهر را نجات دهید. یکی دیگر از بازیهای نقش آفرینی چند نفره که بسیار جذاب است،بازی Hero Hunters می باشد.

شما مأموریت های متنوع و جذابی در این بازی دارید. در ابتدا بازی می توانید شخصیت خود را به طور کامل بسازید و برای او اسم بگذارید، ظاهر اورا بسازید و سفارشی کنید. بازی از نمای سوم شخص است و شما می توانید تصویر را به سمت چپ تصویر به اطراف حرکت کنید و با کمک دکمه های سمت راست از آیتم استفاده کنید.‌ آیتم های متفاوتی در بازی وجود دارند مانند سلاح ها،که باید آن ها را بیابید. با استفاده از سلاحها می توانید دشمنان را راحت تر از بین ببرید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Cyberika: Action Cyberpunk RPG
بازی Cyberika: Action Cyberpunk RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *