خانه » بازی » استراتژی » Castle Clash – بازی استراتژیک چندنفره و تک‌نفره «کستل کلش» اندروید!

Castle Clash – بازی استراتژیک چندنفره و تک‌نفره «کستل کلش» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Castle Clash: World Ruler
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Castle Clash: World Ruler برای اندروید

Castle Clash: World Ruler – کستل کلش (نبرد قلعه ها)! عنوان یک بازی بسیار جذاب،سرگرم کننده استودیوی بازی سازی IGG.COM برایسیستم عامل اندروید می باشد. این بازی یکی از بهترین بازی های استراتژی در کشور می باشد. شما در این بازی وظیفه دارید قلعه های مختلفی را بناکنید و و برای خود یک ارتش قوی بسازید و به بزرگترین جنگ سالار جهان شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا باید قلعه های مختلف را بسازید و یک سپاه و ارتش قوی را برای قلعه خود تشکیل دهید. این ارتش شما می تواند شامل الف ها،جانوران و… باشد. این بسته به خلاقیت شما دارد که چه گونه ارتش خود را قوی بسازید. بازی یک سری المان های اضافه مثل قهرمانان و جادوهای زیادتر و ویژه تر را در اختیار شما قرار می دهت تا بتوانید در رقابت ها پیروز شوید و عملکرد بهتری را داشته باشید. در ادامه به بازیکن های سراسر جهان حمله کنید و منابع آن ها را به غارت ببرید و برای خود پول و امتیاز جمع آوری کنید. مهارت خود را افزایش دهید وبه رخ دیگران بکشید. به کابران دیگر نشان دهید برنده بازی شما هستید. اگر به بازی های دفاعی و استراتژی علاقه مند هستید،بازی King of Defense 2: Epic را امتحان کنید.

این بازی یکی از بازی های اعتیاد آور در سبک استراتژی است که ساعت ها شما را جذب خود می کند. گرافیک و صدا گذاری بسیار عالی را دارد که یک درجه از کلش آف کلنز بهتر است. صدای سرباز ها و… به طور واضحی پخش می شود که از بازی قطعا لذت خواهید برد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

1 – همیشه اخرین نسخه آپدیت بازی را از این صفحه از فراروید دانلود کنید.
2 – بازی اینترنتی و آنلاین است، اگر در هنگام ورود با خطای عدم اتصال اینترنت روبرو شدید، فیلترشکن خود را فعال کنید.
3 – به دلیل آنلاین و تحت سرور بودن بازی ؛ امکان هک کردن آن وجود ندارد در نتیجه بازی نسخه مود یا هک ندارد.

Castle Clash: World Ruler
بازی Castle Clash: World Ruler توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *