خانه » بازی » ماجراجویی » Evil Nun 2 – بازی ماجراجویانه-ترسناک «راهبه‌شیطانی2» اندروید + مود

Evil Nun 2 – بازی ماجراجویانه-ترسناک «راهبه‌شیطانی2» اندروید + مود

آپدیترایگان
Evil Nun 2 : Origins
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ترسناک Evil Nun 2 برای اندروید

Evil Nun 2 – راهبه شیطانی2!عنوان دومین سری از بازی های Evil Nun از استودیوی بازیسازی Keplerians Horror Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در دسته بازی های ترسناک می باشد. در این سری از بازی شما به دورانی می روید که شخصیت بازی یعنی Madeline هنوز مثل یک خواهر روحانی معمولی است. شما در نقش یک دانش آموز در یک مدرسه کاتولیک هستید که گیر این شخصیت خبیث افتاده اید. حال باید راهی برای نجات بیابید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این قسمت از بازی ظاهر این راهبه نه تنها ترسناک نیست، بلکه شاید معصومانه است. اما در ظاهر مصوم است ولی در باطن موجود شیطانی در حال رشد است. بازی از جایی شروع می شود که شما در آن زندانی هستید. در یک اتاق تنگ و تاریک به دست راهبه زندانی هستید.حال شما باید تلاش کنید تا از اینجا فرار کنید. دست های شما با زنجیر بسته است،اما با تلاش های زیاد موفق می شوید تا دستان خود را از زنجیر جدا کنید.

شما باید بسیار محتاط باشید و هیچ صدایی از خود به وجود نیاورید. در سکوت محض و به دور از دید راهبه و هیولاهایش کار خود را انجام دهید. شما باید به آرامی حرکت کنید، سر و صدا ایجاد نکنید. در صورتی که صدایی ایجاد کردید،در مکان های مختلف مثل کمدها قایم شوید. مراقب باشید چون اگر توسط یکی از این هیولاها گیر بیافتید آن ها با سرعت زیادی به سمت شما می آیند و شما را با یک ضرب از بین می برند. بازی دارای 4 درجه سختی مختلف برای بازیکنان آماتور تا حرفه ای است. این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Evil Nun 2 : Origins
بازی Evil Nun 2 : Origins توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *