خانه » بازی » آرکید » Evil Nun – دانلود بازی ترسناک «راهبه شیطانی خبیث 1» اندروید + مود

Evil Nun – دانلود بازی ترسناک «راهبه شیطانی خبیث 1» اندروید + مود

آپدیترایگان
Evil Nun: Horror at School
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.6
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ترسناک Evil Nun: Horror at School برای اندروید

Evil Nun: Horror at School _راهبه شیطان: وحشت در مدرسه! عنوان یک بازی آرکید در دسته بازی های ترسناک از سوی استودیوی  بازیسازی Keplerians Horror Games برای سیستم عامل اندروید است. بازی به این صورت است که،شما را یک راهبه شیطانی خبیث در یک مدرسه شما را زندانی کرده است. حال شما باید راهی برای نجات خود از دست این راهبه پیدا کنید. به راز و رمز و بقا در مدرسه که توسط یک بپردازید،راهبه ترسناک شیطان که میتونه هر صدایی را بشنود پس مراقب باشید. این بازی در سری دومش یعنی Evil Nun 2 موجود است. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

راهبه خبیث در بازی ترکیبی از یک پیرزن و روح،یا قربانی یک زامبی،یا هر روح مرده ای است. او هبچ رحم و مروتی ندارد. باید در هنگام فرار بسیار مراقب باشید زیرا اگر گیر بیافتید،راهبه شما را می کشد. شما باید با حل معما ها و پزال ها از این مدرسه فرار کنید. به رمز و راز های این مدرسه پی ببرید و هرکاری را برای نجات خود انجام دهید. گوش های این راهبه شیطانی خیلی تیز است و هر صدای کوچکی را می شنود. پس خیلی مراقب باشید که در هنگام فرار هیچ سروصدایی صدا نکنید. اگر هم به چیزی برخورد کردید و به هردلیلی صدایی ایجاد شد،سریع در جایی پناه بگیرید. مدرسه بسیار بزرگ است و شما می توانید در داخل یا بیرون مدرسه،مزرعه یا پارکینگ و.. قایم شوید. محیط مدرسه بزرگ است و برای رهایی و نجات از آنجا باید معماهای مختلفی را حل کنید.

کنترل و مکانیزم بازی بسیار راحت است و کنترلرهای موجود در صفحه نمایش به شما کمک می کند که به راحتی در بازی پیش بروید. داستان بازی بسیار عالی و هیجان انگیز است. علاوه بر ان صداگذاری و گرافیک بازی بسیار عالی و همه چیز درجای درست خودش است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Evil Nun: Horror at School
بازی Evil Nun: Horror at School توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *