خانه » بازی » اکشن » دانلود Cover Fire – بازی اکشن عالی و کم نظیر “آتش پشتیبانی” اندروید + مود + دیتا

دانلود Cover Fire – بازی اکشن عالی و کم نظیر “آتش پشتیبانی” اندروید + مود + دیتا

آپدیترایگان
Cover Fire: Offline Shooting ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.24.06
  • اندروید 8.0
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی هیجان انگیز Cover Fire برای اندروید

Cover Fire _ اتش پشتیبانی! عنوان یک بازی اکشن و تفنگی افلاین توسط Genera Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید رهبری تیم را به دست  بگیرید و با استراتژی خود،تیم را به جلو برید و در مقابل دشمن ان ها را شکست دهید. سازنده این بازی نارین ایده  پاسارگاد است که بازی را به شکل عالی ساخته  است. امتیاز به دست اورده بازی  کاور فایر در  گوگل  پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما رهبری گروه را به دست دارید و باید دشمنان را که،یک کمپانی روریستی هستند را نابود کنید. شما در این بازی باید در مکان های مختلف از جمله کوه ها،  بیابان ها،جنگل ها و… با دشمنان مبارزه کنید. شما در نبرد های خود باید، سلاح و مهمات خوبی را برای شکست دشمنان داشته باشید،پس قبل از رفتن به مبارزه باید،به کلکسیون سلاح ها و مهمات خود سری بزنید و بهترین ان ها را انتخاب کنید. از سلاح های محبوب و خوب گیمر ها که شاتگان ، اسنایپر،ار پی جی و اسلحه های متفاوت دیگر  است. بعضی از اسلحه ها دوربین دارند حتما برای بازی و مبارزه ان هارا انتخاب کنید زیرا که باعث میشود دشمنان را از راه دور ببینید، هر کدام از اسلحه ها ویژگی های خارخ العاده خو  را دارند که شما با استفاده از ان ها در بازی به ویژگی های ان پی میبرید.

میرسیم به بحث صدا گذاری و گرافیک عالی این بازی که بسیار قابل توجه  است. در ضمن در طول بازی هر سرباز  ویژگی و قابلیت های خود را دارد. شما  هم میتوانید ویژگی و قابلیت ها و همچنین توانایی های گروه خود را افزایش دهید تا در برابر دشمنان عملکرد خوبی را داشته باشید. به طور کلی Cover Fire  یک بازی تفنگی اکشن  خوبی در میان بازی های هم سبک خود  است که،توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. اکنون می توانید این بازی  را از فراروید  به صورت رایگان دانلود کنید.

Cover Fire: Offline Shooting ‏
بازی Cover Fire: Offline Shooting ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *