خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Modern Strike Online – بازی اکشن-تفنگی “نبرد در دنیای مدرن”اندروید+دیتا

دانلود بازی Modern Strike Online – بازی اکشن-تفنگی “نبرد در دنیای مدرن”اندروید+دیتا

آپدیتآنلاینرایگان
Modern Strike Online
  • آپدیت
  • نسخه 1.58.7
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی تفنگی Modern Strike Online برای اندروید

Modern Strike Online _1! عنوان یک بازی هیجان انگیز در دسته بازی اکشن و تفنگی است. بازی  توسط استودیوی بازی سازی game development ltd برای سیستم عامل اندروید می باشد. در سبک بازی کانتر استریک  می باشد. مانند سایر بازی های تفنگی در دو گروه هستید و باید جلو بمب دشمن را  بگیرید. امتیاز به دست آورده بازی در  گوگل  پلی اکنون امتیاز 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی PvP FPS به صورت انلاین است و برای بازی نیاز به اینترنت و فیلتر شکن دارید. همانند سایر بازی های تفنگی است که،  شما باید گروه دشمن را شکست دهید. به این صورت که یک گروه تروریست و گروه دیگر ضد تروریست هستند. در دست یکی  از گروه ها بمبی هست که،باید ان  بمب را بکارند. تیم رقیب باید بمب را پیدا کند و خثی کند تا بتواند برنده بازی باشد. شما و  تیم تان برای اینکه بتوانید موفق شوید و شکست نخورید،باید سلاح ها و تجهیزات،مهمات، را ارتقا دهید.

با داشتن یک سلاح و   تفنگ خوب شما می توانید به راحتی دشمن را شکست دهید. در بین بازی باید مراقب باشید که تک تیراندازها و اسنایپری ها  شما را مورد هدف قرار ندهند. هنگام نبرد با دشمن باید به صورت گروهی حمله کنید. اگر تنها هستید و گروه از شما دور است، باید پشت دیوار ها و هر چیز دیگر پناه بگیرید و از دور ان ها را بکشید.

اگر شما تنهایی در دل دشمن بروید امکان کشته شدنتان زیاد است. گروه باید به صورت تیمی و استراتژی خاص خودش را  داشته باشد. در طول بازی باید به صورت منظم و هماهنگی قدم به قدم در کنار هم باشند. PvP FPS گرافیک و صدا گذاری  خوبی را دارد. مثلا صدای پای دشمن،صدای تیر،بمب و…  واضح است. به علاقه مندان به بازی اکشن این بازی هیجان اور را  پیشنهاد میکنم. اکنون شما میتوانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *