خانه » بازی » دانلود بازی گسترش امپراطوری روم – Grow Empire: Rome مود اندروید

دانلود بازی گسترش امپراطوری روم – Grow Empire: Rome مود اندروید

آپدیترایگان
Grow Empire: Rome
  • آپدیت
  • نسخه 1.32.7
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 80
  • نظر: 4
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

Grow Empire: RomeGrow Empire: RomeGrow Empire: RomeGrow Empire: Rome

دانلود نسخه جدید بازی اکشن Grow Empire: Rome در فراروید!

هم اکنون نسخه  1.32.7 به همراه نسخه مود شده در فراروید عرضه شد!

معرفی بازی: Grow Empire گسترش امپراطوری روم، یکی از بازی های خفن و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژی هست، که توسط استودیوی بازیسازی Station 1 Game ساخته شده، برای سیستم عامل اندرویدی منتشر شده است. تا به امروز این بازی توسط بیش از یک میلیون نفر کاربران اندرویدی در سرار جهان دریافت شده است. بازی گسترش امپراطوری روم توانسته امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی به دست اورد.

Grow Empire یک بازی استراتژی اکشن هست که، در سبک دفاع از قلعه خود است. بازی های استراتژی دفاعی، شخصیت محور که شما  هستید،  در نقش قدرتمند ترین فرمانروای روم یعنی سزار هستید. شما باید تمدن ها و امپراطوری های دیگر را در قاره اروپا شکست دهید و  ان منطقه را برای خود فتح کنید. شما باید ارتشی با سربازان قوی و ماشین های جنگی و صلاح های رومی دوران باستان، را تهیه کنید تا در برابر دشمنان بایستید و با آن ها مبارزه کنید. در ابتدا بازی امپراطوری روم بسیار کوچک است و وظیفه شما این است که، امپراطوری را گسترش و توسعه دهید. به بزرگ ترین امپراطوری تبدیل کنید. ممکن است در اوایل بازی از رعایای ضعیف برای جنگ  استفاده کنید، اما اشتباه فکر نکنید که رعایا ضعیف هستند. برعکس ان ها همینطور با گذشت بازی قوی تر و قوی تر می شوند.

شما می توانید در Grow Empire شهر 100 را فتح کنید، همچنین با بیش از 1400 موج دشمنان مبارزه کنید. قابلیت های بازی استفاده از ماشین  های جنگی دوران باستان با طراحی فوق العاده است. گرافیک و صدا گذاری بی نظیر بازی بسیار چشم گیر است. شما در بازی قابلیت باز کردن بیش از 34 قفل واحد جنگی روم باستان را دارید.

Grow Empire از بازی های باحال در سبک امپراطوری و جنگی است اگر شما هم علاقمند به این دسته از بازی ها هستید پیشنهاد میکنم که این بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Grow Empire: Rome
بازی Grow Empire: Rome توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات