خانه » بازی » اکشن » Left to Survive – دانلود بازی اکشن-تفنگی «آخرین روز بقا» اندروید + دیتا

Left to Survive – دانلود بازی اکشن-تفنگی «آخرین روز بقا» اندروید + دیتا

آپدیتآنلاینرایگان
Left To Survive: Zombie games
  • آپدیت
  • نسخه 6.1.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Left To Survive: Zombie games برای اندروید!

Left to Survive – آخرین روز بقا! عنوان یک بازی جداب و فوق العاده از استودیوی My.com B.V برای اندرویدی ها می باشد. همانطور که از نام بازی مشخص است شما باید برای بقا و زنده ماندن خود تلاش کنید. رستاخیر است و همه جا پر از موجودات عجیب است، تلاش کنید ان ها رانابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی4.4 از 5.0 ا امتیاز می باشد.

اخرالزمان است و همه دنیا پر از موجودات عجیب و غریب شده است. زامبی ها به انسان ها حمله کردهاند و تمام شهر ها را گرفته اند. زامبی ها بسیارخطرناک هستند و انسان هارا تبدیل به موجودات وحشی می کنند. حال شما و عده ای از بازماندگان دیگر باید سلاح های خود را به دست بگیرید و به نبرد با این موجودات و زامبی ها بروید. با اسلحه های قدرتمند خود قتل عام راه بیاندازید و زامبی ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. در ابتدا شما باید با سایر بازماندگان متحد شوید و برای خود پناهگاه بسازید. بعد از ان باید نیاز اولیه تان را مانند اب،غذا و… را تهیه کنید تا بتوانید زندگی‌کنید. در اطراف پناهگاه خود به صورت نوبتی نگهبانی دهید تا زامبی ها نتوانند به پناهگاه شما راه پیدا کنند.

به دنبال اسلحه و تجهیزاتی مانند نارنجک،بمب و… بروید تا بتوانید راحت تر به جنگ با زامبی ها بروید. بازی دارای دو حالت است. در حالت اول که تک نفره است شما به نجات جان بازماندگان می روید و از ان ها در برابر زامبی هادفاع کنید. در حالت دوم امکان رقابت های PvP را با کاربران در سراسردنیا را دارید. شما با این بازی بهترین تجربه بازی اکشن را تجربه خواهید کرد. می‌توانید جدید ترین نسخه بازی را از فراروید دریافت کنید.

Left To Survive: Zombie games
بازی Left To Survive: Zombie games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *