خانه » بازی » اکشن » Agent Action – بازی اکشن-شوتر آفلاین‌ مأمورعملیات‌ویژه‌ اندروید + مود

Agent Action – بازی اکشن-شوتر آفلاین‌ مأمورعملیات‌ویژه‌ اندروید + مود

آپدیترایگان
Agent Action - Spy Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.13
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Agent Action برای اندروید

Agent Action – مأمور عملیات ویژه!عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب دیگر از استودیوی SayGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو بازی های زیادی را مانند بازی ،Perfect Slices،HellCopter،Johnny Trigger را تولید کرده و در بین مخاطبان بسیار محبوب می باشد. در این بازی شما در نقش یکی از ماموران ویژه ی سازمان ملل هستید که ماموریت هایی را بر عهده دارید. این ماموریت ها ممکن است سخت و طاقت فرسا باشد اما شما باید از پس این ماموریت ها بربیایید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

هدف شما و دیگر ماموران این است که شخصی بد ذات به اسم  Dr. EVILZ را پیدا کنید و آن را با استفاده از سلاح ها  از بین ببرید. این شخص بسیار شیطانی تصمیم دارد تا کل دنیا را با کمک سلاح های اتمی که دارد، نابود کند. او با ساخت یک ارتش قوی می تواند همه را نابود کند. پس عجله کنید و با سلاح ها و ارتش خود جلو این فرد شرور را بگیرید. ده ها سلاح در کلاس بندی های مختلف وجود دارد. شما به عنوان یک مامور ویژه وارد ماموریت های خطرناک و سخت می شوید. شما در ابتدا بازی قبل از اینکه مراحل شروع شود،باید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را تغییر دهید. شخصیت ها متنوع هستند و شما می توانید از بین چندین و چند قهرمان، یکی از آن هایی که مورد نظرتان را هست را انتخاب کنید.

شخصیت های بازی ویژگی و تفاوت مخصوص به خود را ندارند و فقط ظاهری متفاوت دارد که بسته به علایق شما انتخاب می شوند. شما باید با استفاده از طیف زیادی از سلاح های مخصوص و حرفه ای به کشتار بپردازید. در مکان های عجیب و متفاوت به تیراندازی بپردازید. یک هدف را انتخاب کنید و به سمتش شلیک کنید. در سطوح مختلف و وقتی که مورد حمله قرار گرفتید از تقویت کننده های سلامتی، زره و یا قدرت شگفت انگیز استفاده کنید. بازی دارای گرافیک روان و بسیار عالی است. همچنین موسیقی متن بسیاری قوی است که از فیلم های جاسوسی کلاسیک می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Agent Action - Spy Shooter
بازی Agent Action - Spy Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *