خانه » بازی » آرکید » HellCopter – بازی آرکید-شوتر تک‌نفره «هلیکوپتر جهنمی» اندروید + مود

HellCopter – بازی آرکید-شوتر تک‌نفره «هلیکوپتر جهنمی» اندروید + مود

آپدیترایگان
HellCopter
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.21
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب HellCopter برای اندروید

HellCopter – هلیکوپتر جهنمی! عنوان یک بازی خوش ساخت،سرگرم کننده از استودیوی معروف از استودیوی SayGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو بازی های زیادی در روزمه خود از جمله بازیThe Cook،Battle Disc را دارد که در فراروید هم موجود است. شما به عنوان یک نیروی ویژه پلیس در بازی حضور پیدا می کنید و باید ماموریت هایی که بر عهده دارید را انجام دهید. تمام تلاش خود را بکنید تا ماموریت خود را به درستی به پایان برسانید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا هم عنوان شد شما به عنوان یک نیرو پلیس ویژه،برای ماموریتی مهم انتخاب شده اید. ماموریت شما این است که به پایگاه دشمنان و تروریست ها بروید و آن ها را نابود کنید. در این مسیر شما با چالش های زیادی مواجه می شوید و به راحتی نیست. افراد زیادی هستند که در اطراف مقر دشمن به خوبی نگهبانی می دهند و از آنجا محافظت می کنند. باید خیلی محتاط عمل کنید و به آرامی به سمت مقر بروید و یکی یکی از ان ها رابکشید. شما نمی توانید به دلیل محافظت بالا مقر از راه زمینی وارد شوید. پس باید سوار بر هلیکوپتر خود شوید و ماموریت خود را انجام دهید.‌‌

خلبان هلیکوپتر از بالا به سمت پایین دور ساختمان می چرخد و در همین حین شما باید بتوانید تا با هدف گیری درست، از راه دور به سمت دشمنانی که داخل ساختمان هستند شلیک کنید. سرتاسر این ساختمان با شیشه های بلند است. شما وقتی که نزدیک به ساختمان و مقر دشمن شدید، می‌توانید ان ها را ببینید و به سمتشان شلیک کنید. شما می توانید تفنگ ها و آیتم های منفجری را خریداری کنید. این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و شما را مجذوب به خود می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود بازی سه سطح اول را پشت سر بگذارید تا پول بی نهایت دریافت کنید.

HellCopter
بازی HellCopter توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *