خانه » بازی » معمولی » The Cook – بازی تفننی-مدیریتی-شبیه‌ساز آفلاین “آشپز” اندروید + مود

The Cook – بازی تفننی-مدیریتی-شبیه‌ساز آفلاین “آشپز” اندروید + مود

آپدیترایگان
The Cook - 3D Cooking Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.13
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

The Cook - 3D Cooking GameThe Cook - 3D Cooking GameThe Cook - 3D Cooking GameThe Cook - 3D Cooking Game

دانلود بازی سه بعدی The Cook – 3D Cooking Game برای اندروید 

The Cook – 3D Cooking Game – آشپز: بازی آشپزی سه بعدی!عنوان یک بازی بسیار جذاب تفننی و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی SayGames که سازنده عنوان های معروفی مانند Sand Balls ، Cannon Shot ،Rage Road و Battle Disc می باشد. این استودیو تلاش بر این دارد که بازی های تفننی و سرگرم کننده ای را ارائه کند. در این بازی شما در نقش یک سرآشپز حرفه ای هستید که باید  غذاها را حاضر کنید و‌ آن را برای مشتریان خود سرو کنید. این بازی تقریبا در سبک بازی های اشپزی دیگری است که دیدید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 می باشد

در ابتدا بازی کار شما در یک FoodTruck شروع می شود. شما صاحب یک ون هستید و باید ان را به یک رستوران فسفودی سیار تبدیل کنید. با ون خود در کنار خیابان یک رستوران جذاب را ایجاد کنید. در رستوران ماشینی خود باید به سرو غذاها و سالادهای متنوع و خوشمزه بپردازید.‌ به دلیل اینکه رستوران شما سیار است می توانید در هرکجا سفر کنید و پول در بیاورید. با مشتری های جدیدی اشنا شوید،به هرجای دنیا بروید و فسفود وسالاد و… خود را به معرفی کنید.

هدف اصلی شما در بازی رضایت مشتریان و کسب درآمد است. شما باید به صورت دستی و تک به تک مشتریان را راه بی اندازید و تمام مواد لازم برای‌‌ حاضر سازی در سفارش را خودتان دانه به دانه انتخاب‌کنید. مواد غذایی را به صورت خام (سالاد مانند) یا پخته برای مشتریان سرو کنید. این بخش از گیم پلی بازی بسیار دلچسب و دوس داشتنی است و حس و حال بسیار جالبی به بازیکنان منتقل می کند. بعد از آماده سازی اولیه غذاها، نوبت به دیزاین و اضافه سازی آیتم های جانبی میرسد. اکنون می توانید این بازی جداب را از فراروید دانلود کنید.

The Cook - 3D Cooking Game
بازی The Cook - 3D Cooking Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *