خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود Battle Disc – دانلود بازی تفننی جالب “دیسک‌بازی” اندروید + مود

دانلود Battle Disc – دانلود بازی تفننی جالب “دیسک‌بازی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Battle Disc
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Battle DiscBattle DiscBattle DiscBattle Disc

دانلود بازی آرکید Battle Disc برای اندروید

Battle Disc – نبرد دیسک ها! عنوان یک بازی جذاب و ساده از استودیوی معروف SayGames کشور بلاروس برای سیستم عامل اندروید میباشد. این استودیو در روزمه خود عناوین بسیار معروف و عالی را دارد. The Cook یکی از بازی های این استودیو می باشد که در سایت فراروید هم موجود است. این بازی مانند هاکی روی میز است و شما در یک زمین مستطیل شکل هستید.‌ در یک طرف شما و در طرف دیگر رقیبتان قرار دارد. حال شما باید دیسک را به سمت خانه رقیب برتاب کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که گفتیم شما در ابتدا در یک زمین مستطیلی شکل هستید و باید کنترل شخصیت بازی تان را به دست بگیرید. در طرف زمین شما و در طرف دیگر رقبتان قرار دارد.‌ یک دیسک دایره ای شکل درست مثل هاکی روی زمین وجود دارد. هر بازیکن چند خانه دفاعی را دارد. حال وظیفه شما این است که دیسک را بردارید و با هدف گیری درست،آن را به سمت خانه های دفاعی رقیبتان پرتاب کنید. شما باید بتوانید با پرتاب خود دیسک را به خانه ها بکوبید و آن ها را خراب کنید. هر بازیکنی که زودتر از حریف بتواند خانه های طرف مقابل را از بین ببرد برنده آن مرحله می شود.

هرچه سطح شما بالا تر می رود تعداد رقیب های شما بیشتر و بیش تر می شود. رقیب ها خودشان را در مسیر پرتاب توپ قرار می دهند. در این حالت ممکن است دیسک به خانه های دفاعی برخورد نکند و نوبت به حریف می رسد. در بازی باید مراقب پرتاب های رقبا باشید و برای خود سپر دفاعی بین خانه ها و دیسک ایجاد کنید. با اینکار شما مانع از فروپاشی خانه های خود می شوید. به همین منوال، باید بازی را دنبال کنید. این بازی به طورکلی بسیار سرگرم کننده و جذاب است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Battle Disc
بازی Battle Disc توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *