خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Cannon Shot! مود اندروید

دانلود بازی Cannon Shot! مود اندروید

آپدیترایگان
Cannon Shot!
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.13
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Cannon Shot!Cannon Shot!Cannon Shot!Cannon Shot!

هم اکنون دانلود بازی تفننی Cannon Shot در فراروید!

موضوع بازی:

Cannon Shot عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده دیگر از استودیوی محبوب SayGames می باشد. بازی اعتیادآور و فوق العاده سرگرم کننده است که، در آن کار شما ساده است. یک توپ در مرکز صفحه و یک سطل در زیر آن قرار دارد. وظیفه شما این است که با کمک این توپ هدف گیری کنید تا ضربات شما در سطل نیفتد. برای این منظور می توانید از جسم دیگری به عنوان بازتابنده استفاده کنید تا پس از برخورد با این جسم، عکس های شما در جهت مخالف هدایت شوند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

این جسم در بازی Cannon Shot مثل یک دیوار کوچک عمل می کند، می تواند در یک خط حرکت کند. باید موقعیت دقیق این دیوار و زاویه نشانه گیری شوت را مشخص کنید تا توپ ها پس از برخورد به دیوار جهت درست را به سمت سطل بگیرند. این ممکن است در ابتدا ساده و اسان به نظر برسد. اما با رسیدن به سطوح بالاتر و وجود موانع، بازی واقعی اغاز می شود. سطح اول بازی به شکل یک سطح آموزشی است که نحوه بازی را به شما نشان می دهد. همه ی سطل ها را با توپ ها پر کنید تا یک مرحله را به اتمام برسانید. از انگشت خود برای جابجایی اشیاء مختلف استفاده کنید تا مسیر حرکت توپ هایی که شلیک می کنید را تغییر دهید.در اینجا شما باید توپ ها را طوری شلیک کنید تا تمام سطل از توپ ها پر شوند و در نهایت آن مرحله تکمیل شود.

جمع بندی:

در بازی Cannon Shot می توانید با تکمیل هر سطح سکه به دست آورید. با سکه هایی که به دست می آورید، می توانید سایر توپ های فردی و جذاب را نیز از ناحیه مربوطه باز کنید. در این منطقه ده ها طرح جالب وجود دارد که می توانید با کمک سکه خریداری کنید. یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده است. شما می توانید بازی شلیک توپ در سطل را از فراروید دریافت کنید.

 

Cannon Shot!
بازی Cannon Shot! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *