خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود Clean Road – بازی اکشن-آرکید آفلاین جاده‌صاف‌کن اندروید + مود

دانلود Clean Road – بازی اکشن-آرکید آفلاین جاده‌صاف‌کن اندروید + مود

آپدیترایگان
Clean Road
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Clean RoadClean RoadClean RoadClean Road

دانلود بازی آرکید Clean Road برای اندروید

Clean Road  – جاده صاف کن!عنوان یک بازی بسیار جذاب آرکید از استودیوی بازیسازی SayGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو بسیار معروف می باشد و بازی های زیادی را از جمله Drive and Park ،Battle Disc ، HellCopter و… می باشد. شما باید در این بازی با لمس و کشیدن انگشتتان بر روی صفحه برف روب خود را کنترل کنید و از موانعی که بر سر راه تان است دوری کنید. به همین منوال به مردم کمک کنید تا از خانه های خود خارج شوند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی همانطور که در ابتدا هم گفتیم،شما وظبفه دارید راه را برای ماشین ها باز کنید. ماشین های مختلف همه پشت سر شما هستند تا شما راه را برایشان صاف کنید. شما می توانید ماشین برف روبی خود را ارتقا دهید تا قدرتمندتر شوید و بتوانید در برابر طوفان های بزرگ هم، جاده ها را برف روبی کند. پس با ماشین برف روبی خود، برف ها را از جاده ها خارج کنید و به مردم کمک کنید تا بتوانند با ماشین هایشان در جاده ها به راحتی و بدون موانع رفت و آمد کنند. شما در بازی در نقش راننده کامیون برف روب حضور دارید. بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف اجرا می شود که موجب تنوع در بازی است. بازی دارای یک طراحی خوبی است و می تواند شما را سرگرم کند.

اگر از علاقه مندان به بازیهای آرکید هستید بدون شک بازی می تواند با طراحی بی نظیر و‌ گرافیک اچ دی و رنگارنگش توجه شما را به خود جلب کند. می توان گفت با حجم کمی که بازی دارد، ارزش امتحان کردن را دارد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Clean Road
بازی Clean Road توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *