خانه » بازی » آرکید » دانلود MetroLand – بازی آرکید هیجان آور “مترولند” اندروید + مود

دانلود MetroLand – بازی آرکید هیجان آور “مترولند” اندروید + مود

آپدیترایگان
MetroLand - Endless Runner
  • آپدیت
  • نسخه 1.14.4
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مهیج MetroLand برای اندروید

MetroLand – Endless Arcade Runner – مترولند!عنوان یک بازی آرکید بسیار جذاب از استودیوی‌ بازیسازی Kiloo برای سیستم عامل اندرویدمی باشد. این استودیو خالق بازی Subway Surfers می باشد که با انتشار این بازی بسیار معروف و مشهور شد. حال این استودیو یک بازی دیگری در همین سبک به عنوان مترولند تولید کرده است. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما به عنوان یک‌ جوان در حال فرار نقش آفرینی می کنید. شما در مترو به دلیل یک جرم بزرگ درحال تعقیب هستید و ماموران نیرو ویژه وقطار به دنبال شما هستند. حال شما باید با تمام سرعت خود بدووید و از دست این نیروها و ماموران فرار کنید. در طول مسیر موانع زیادی وجود دارد که نباید به آن ها برخورت کنید. با برخورد به موانع سرعت شما کم می شود و گیر می افتید. شما در طول مسیر بازی وقتی که در حین فرار هستید باید آیتم های امتیازی مانند سکه ها را جمع آوریکنید. باسکه هایی که به دست می آورید،می توانید آیتم های مختلف را خریداری کنید.

مثلا می توانید کاراکترهای بازی را بخرید و ان ها را شخصی سازی کنید و برایشان لباس و…بخرید. این بازی چالشی و رکورد زنی است و پایانی ندارد یعنی تا جایی که شما با موانع برخورد نکرده اید و گیر نیافتید بازی ادامه دارد.هرچه بازی به سمت جلوتر می رود دشواری شما بیشتر می شود و سرعت بازی بیشترمی شود و با یک خطا کوچک گیر می افتید. در این بازی شما می توانید به جز خیابان ها و از روی ماشین ها،اتوبوس ها و … از روی سقف خانهها نیز فرار کنید و یک بازی جذاب هیجانی را تجربه کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

تبلیغات
MetroLand - Endless Runner
بازی MetroLand - Endless Runner توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *