خانه » بازی » دانلود بازی موج سواران مترو – Subway Surfers جدید به همراه مود

دانلود بازی موج سواران مترو – Subway Surfers جدید به همراه مود

آپدیترایگان
Subway Surfers
  • آپدیت
  • نسخه 3.16.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 23
  • نظر: 1
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

Subway SurfersSubway SurfersSubway SurfersSubway SurfersSubway SurfersSubway SurfersSubway SurfersSubway SurfersSubway Surfers

 دانلود نسخه جدید بازی Subway Surfers به همراه نسخه مود

هم اکنون نسخه 3.7.2 به همراه نسخه مود از وبسایت فراروید قابل دانلود میباشد!

یک فرار بی پایان در Subway Surfers شما را به چالش می کشد. این یکی از محبوب ترین بازی های ناشر SYBO Games است. یک خط داستانی جذاب، هیجان انگیز و گیم پلی محبوب و ساده، توجه و هیجان بازیکنان را به خود جلب کرده است. در ماجراجویی برای فتح خروج، برخی از چالش ها شما را مجبور می کنند بر موانع موجود در مسیرها غلبه کنید. علاوه بر این، می توانید از فرصت برای داشتن دارایی های ارزشمند مانند سکه های طلا، کلید استفاده کنید.

شما سرزمین های مختلفی را تجربه خواهید کرد و با مردم آنجا ملاقات و تعامل خواهید داشت. به موازات هر مکان اضافه شده، سیستم شخصیت، اسکیت بوردهای جدید اضافه خواهد شد. به طور خاص، ماجراجویی هیجان انگیز شما در ژاپن، به ویژه توکیو، با آخرین نسخه به روز شده تنظیم شده است. در اینجا شما این فرصت را دارید که 2 موج سوار را همراهی کنید تا با هم این چالش را فتح کنید.

شهر باشکوه توکیو با آکیرا از شما پذیرایی خواهد کرد. او به دلیل سرسختی، پشتکار و هرگز عقب نشینی به عنوان یک اعجوبه در این ورزش موج سواری شناخته می شود. همانطور که در تابلوی اعلانات ساکورا برنامه ریزی شده است، تجربه قدم زدن در خیابان های توکیو را خواهید داشت. بدون توقف در اینجا، هارومی، یک ورزشکار جذاب و فوق العاده، شخصیت بعدی است که شما فتح می کنید. ماموریت شما این است که تلاش برای به دست آوردن پوست میو را پشت سر بگذارید.

رویدادی که بیشترین پاداش و آیتم را به شما می دهد، چالش روزانه و شکار هفتگی است. آنها به صورت روزانه و هفتگی ادامه خواهند داد تا بتوانید آزادانه آیتم ها را دریافت کنید، سطح خود را ارتقا دهید و این مسابقه هیجان انگیز را در دورترین فاصله ها فتح کنید. علاوه بر این، 18 شخصیت مختلف و 17 اسکی برای 30 ثانیه از شما محافظت می کنند که به طور نامحدود در فروشگاه مکانی که بازدید می کنید به فروش می رسد.

دانلود بازی Subway Surfers جدید به همراه مود

Subway Surfers
بازی Subway Surfers توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات