خانه » بازی » آرکید » دانلود Cooking Madness – بازی “آشپزی جنون آمیز” اندروید + مود

دانلود Cooking Madness – بازی “آشپزی جنون آمیز” اندروید + مود

آپدیترایگان
Cooking Madness -A Chef's Game ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.4
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی آشپزی Cooking Madness برای اندروید

Cooking Madness _ اشپزی جنون آمیز!عنوان یک بازی ساده و البته جذاب در دسته بازی های آشپزی توسط استودیوی  Zenjo برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی اشپزی جنون امیز به گونه ای اتس که،افراد در همه سنین میتوانند به راحتی این بازی را انجام  دهند. همینطور که از اسم بازی مشخص است سبک بازی رستورانی و آشپزی را  دارد. حال در این بازی شما صاحب یک رستوران هستید که باید ان را به خوبی مدیریت کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 می باشد.

بازی به این صورت است که،شما در رستورانی به عنوان اشپز کار میکنید و در پشت میز سفارشات قرار دارید. هر مشتری سفارش های متفاوتی دارد. کار شما این است که،خیلی سریع بتوانید سفارش همه مشتریان را اماده کنید و سرعت  عمل  بالایی را داشته باشید. هر مشتری ممکن است سفارش های متفاوتی با تعداد متفاوت داشته باشد. مثلا ممکن است یک مشتری یک نوشیدنی سفارش دهد و یا برگر و سیب  زمینی و نوشیدنی بنا به درخواست مشتریان باید سریع ان ها را اماده کنید.

برای درست کردن سفارشات شما دو جای خالی دارید که،می توانید غذاهایی را مانند برگر و یا هات داگ در آن قسمت بپزید. اگر غذاهای شما روی اجاق بماند و در موقع مناسب انها را برندارید میسوزد. باید ان ها را در سطل اشغال بیاندازید که،در این صورت شما پول کم میشود. پس باید بسیار مراقب غذاها باشید و سرعت  خود را بالا ببرید. قبل از سوختن غذاها،غذاهایتان را سرو کنید. شما با به دست اوردن سکه ها و جمع کردن  پول هایتان میتوانید رستوران خود را ارتقا بخشید و برای اشپزخانه خود ظروف و وسایل برقی جدیدی بگیرید.

شما در این بازی تمرکز و سرعت عمل خود را به چالش میکشید تا مشتری ها را راضی باشند. همچنین پول  در بیاورید و کار خود را ارتقا بخشید. اگر به بازی های اشپزی علاقه مند هستید بازی Cooking Craz را هم حتما نصب کنید. اکنون می توانید هر دو این بازی را ازفراروید دانلود کنید.

Cooking Madness -A Chef's Game ‏
بازی Cooking Madness -A Chef's Game ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *