خانه » بازی » آرکید » دانلود Cooking Craze – آپدیت بازی آشپزی عشق همبرگر اندروید + مود

دانلود Cooking Craze – آپدیت بازی آشپزی عشق همبرگر اندروید + مود

آپدیترایگان
Cooking Craze: Restaurant Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.92.0
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اشپزی Cooking Craze برای اندروید!

Cooking Craze: Restaurant Game آشپزی عشق همبرگر! عنوان یک بازی مدیریتی بسیار جداب می باشد. در این بازی شما مدیریت یک‌ رستوران را بر عهده دارید و باید به بهترین شکل ان را مدیریت کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید رستوران خود را به یکی‌ از بهترین رستوران ها تبدیل کنید. تمام مهارت های خود را به کار بگیرید تا به یک سراشپز جهانی معروف شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در بازی Cooking Craze باید در اشپزخانه رستورانتان انواع غذاها را سرو کنید. وقتی منو غذایی شما متنوع و زیاد باشد قطعا مشتریان زیادی به رستوران شما خواهند امد. غذاهای خشمزه ای را مانند پیتزا،کباب،سوپ، و… را به بهترین شکل ممکن بپزید و برای مشتریان سرو کنید. در ابتدا تعداد مشتریان کم می باشد وکارتان اسان است. اما رفته رفته با افزایش مشتریان کار شما سخت تر می شود. باید بتوانید در زمان کوتاه سفارش ها را تحویل دهید تا مشتریان از شما و خدمات رستوران راضی باشند.

خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه کنید،رضایت ان ها را جلب کنید. اشپزخانه شما بیش از ۱۰۰ مواد مختلف را برای پخت و پز غذاهای خوش مزه را دارد، از ان ها به درستی استفاده کنید. مدیریت اشپزخانه ممکن است سخت و چالش برانگیز باشد، اما شما باید از پس ان بربیایید. علاوه بر تمام این هاشما می توانید اشپزخانه خود را ارتقا دهید. با امتیاز ها و پول هایی که از فروش غذا به دست می اورید،می توانید اشپزخانه تان را ارتقا دهید.گرافیک و صدا گذاری بازی بسیار بی نظیر و مهیج می باشد به طوری که شما را شگفت زده می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Cooking Craze: Restaurant Game
بازی Cooking Craze: Restaurant Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *