خانه » بازی » آرکید » Ski Safari 2 – بازی آرکید – رسینگ “اسکی سافاری 2” اندروید + مود

Ski Safari 2 – بازی آرکید – رسینگ “اسکی سافاری 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Ski Safari 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.1279
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی  آرکید Ski Safari 2 برای اندروید

Ski Safari 2 _اسکی سافاری ۲! عنوان دومین نسخه از بازی اسکی سافاری از سوی استودیوی Sleepy Z Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی بسیار پر طرفدار و محبوب است. در این بازی شما در نقش شخصیت های مختلف نقش آفرینی می کنید و به اسکی سواری در مکان های مختلف جذاب می پردازید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی عنوان کردیم به طور کلی شما با شخصیت های مختلفی در بازی حضور پیدا می کنید و نقش آفرینی می کنید. با انواع متفاوتی از وسیله های مخصوص اسکی سروکار دارید. سوار بر اسکی خود می شوید و به اسکی سواری در مکان های مختلف بپردازید. انواع چوب های اسکی در بازی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اتومبیل ها و دیگر موارد برای اسکی سواری وجود دارد که همگی قابل دسترسی هستند. بازی دارای سه مکان مختلف برای اسکی سواری است که باعث می شود بازی از یکنواختی دور شود. شما با پیشروی در بازی سکه هایی به دست میآورید که می توانید از سکه ها در خرید آیتم های مختلف استفاده کنید.

Bus Rush عنوان یک بازی در این سبک از بازی اسکی سافاری می باشد. در این بازی باید با استفاده از وسایل مختلف تا می توانید با سرعت اسکی کنید و به موانع برخورد نکنید. با عبور از مراحل و کسب امتیاز بیشتر می توانید وسایل خود را ارتقا دهید و آیتم های بیشتری بخرید. در این سری از بازی دارای حالت چند نفره است و شما می توانید به صورت چند نفره به بازی بپردازید. امکان بازی به صورت چند نفره با دوستان خود ازسراسر جهان قطعا می تواند بسیار جذاب باشد. علاوه بر آن بازی از لحاظ گرافیکی پیشرفت چشم گیری داشته است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Ski Safari 2
بازی Ski Safari 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *