خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Bus Rush مود اندروید

دانلود بازی Bus Rush مود اندروید

آپدیترایگان
Bus Rush
  • آپدیت
  • نسخه 1.20.08
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Bus RushBus RushBus RushBus Rush

هم اکنون دانلود بازی Bus Rush در فراروید!

جمع بندی:

Bus Rush یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های دوندگی بی پایان می باشد. بازی از استودیوی معروف Play App King  که برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید به جای فرار از دست مامور مترو ، شما از دست یک گوریلی که قفس خود را در یک ایستگاه اتوبوس میشکند و به دنبال شما می افتد باید فرار کنید. تا میتوانید سکه هایی که در طول مسیر میبینید را جمع آوری کنید تا بوسیله آنها بتوانید چکمه ، آهنربا و طول پرواز با جت پک خود را افزایش دهید. با حرکت به چپ و راست ، پریدن و سرخوردن باید از برخود با اتوبوسها و موانع سر راهتان جلوگیری کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Bus Rush زیبا شما باید یکی از کاراکتر های موجود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. شما سوار بر یک اسنوبرد به جلو حرکت میکنید. شما در این بازی احمقانه ترین سناریوها را در مقابل اتوبوس های شهری تجربه خواهید کرد. برای شروع بازی یکی از کاراکتر های موجود را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. بازی دارای موانع بسیاری می باشد که باید آنها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. به هیچ وجه نباید با کامیون ها و اتوبوس ها برخوردی داشته باشید پس از این کار خودداری کنید. بازی دارای مراحل چالش برانگیز و زیبایی می باشد و شما را ساعت ها سرگرم میکند.

همچنین بازی Bus Rush دارای گرافیکی زیبا و جذابی می باشد که لذت بازی را بیشتر کرده است. سناریو های مختلف در اطراف را اجرا کرده و تمام سکه ها را تا جایی که میتوانید جمع آوری سازید و نگذارید هیچ یک از آنها از دستتان برود. در فروشگاه این بازی تعداد زیادی از وسیله های متنوع به منظور بهبود عملکرد شما وجود دارد.

جمع بندی:

شما در این بازی هرچه به صورت متوالی سکه ها را جمع کنید یک ضریب در کنار آن وجود دارد که میتواند سکه هایی را که جمع کردید،را چندین برابر کند. شما می توانید بازی اسکیت بازان خیابانی 1 را از فراروید دریافت کنید.

 

Bus Rush
بازی Bus Rush توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *