خانه » بازی » آرکید » City Fighter vs Street Gang – بازی‌اکشن‌مبارزه‌باخلافکاران‌خیابانی+مود

City Fighter vs Street Gang – بازی‌اکشن‌مبارزه‌باخلافکاران‌خیابانی+مود

آپدیترایگان
Death Worm™
  • آپدیت
  • نسخه 2.0.054
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Death Worm™Death Worm™Death Worm™Death Worm™

دانلود بازی آرکید Death Worm برای اندروید

Death Worm – کرم مرگبار! عنوان یک بازی جذاب و پرطرفدار در دسته بازیهای آرکید از سوی‌استودیوی PlayCreekLLC برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی تخیلی و جذاب است شما کنترل یک هیولا را به دست بگیرید و باید همه چیز را بخورید نابود کنید. هرچه را دیدید مانند انسانها،پرندگان،ماشین و… را بخورید و نابود کنید. کنترل این هیولا زیر زمینی با انگشت های شما می باشد. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

این هیولا چیست و از کجا آمده؟آیا او یک بیگانه،هیولا،کرم،حیوان معلوم نیست چه می باشد. با این هیولا کرمی مانند شهر را نابود کنید و آن را دچار هرج ومرج کنید. این بازی بسیار جذاب و متفاوت است. در بازی 4 مکان مختلف برای هیولاها وجود دارد که به بازی تنوع می بخشد. علاوه بر آن‌شامل بیش از 60 مرحله چالش بر انگیز است که شما را به چالش می کشد. از ویژگی های خوب بازی می‌توان اشاره کرد که سه حالت بقا مختلف وجود دارد که می توانید به دلخواه انتخاب کنید و اجرا کنید.‌ آنلاک کرم های متفاوت در هر مرحله،‌همه چیز خواربودن و خوردن حیوانات، پرندگان،ماشین ها،تانک ها و…شما می توانید ماشین ها و تانک و پایین آوردن هواپیما و هلیکوپتر را منفجر کنید و با بیش از 40 نوع دشمنان متفاوت و سرسخت مبارزه کنید.

یکی دیگر از بازیهایی که در این سبک می باشد،بازی Hole.io می باشد و اصلا این بازی را از دست ندهید. بازی دارای گرافیک اچ دی خیره کننده با صداگذاری مهیج است که واقعا شگفت انگیز می باشد.‌ این بازی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی بهینه سازی است که بتوانید به راحتی آن را اجرا کنید. این بازی جذاب را از دست ندهید و اوقات فراغت خود را با این بازی ها پر کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Death Worm™
بازی Death Worm™ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *