خانه » بازی » آرکید » دانلود Hole.io – بازی اکشن – آرکید – تفننی «سیا‌ه‌چاله» اندروید + مود

دانلود Hole.io – بازی اکشن – آرکید – تفننی «سیا‌ه‌چاله» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hole.io
  • آپدیت
  • نسخه 2.2.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Hole.io مهیج برای اندروید

Hole.io – نبرد گودال ها! عنوان یک بازی بسیار جذاب و مهیج در دسته بازیهای آرکید از استودیوی خلاق VOODOO می باشد. در این بازی شما در نقش یک‌حفره و سیاه چاله هستید که باید همه چیز را ببلعید. هدف شما این است که همه چیز را نابود کنید و از بین ببرید و اینکار راباید با ایجاد سیاه چاله ها (که خودتان هستید)انجام می دهید. هرچه سیاه چاله یا همان حفره هایی که درست می کنید بزرگتر باشد، امتیازاتی که به دست می آورید، نیز بیشتر خواهد شد. همه چیز را از بین ببرید تا بتوانید برنده نبرد سیاه چاله ها با یکدیگر باشید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.7 از 5.0 امتیاز میباشد.

در این بازی شما یک نقش بسیار باحال و جدیدی دارید. شما در نقش یک گودال یا یک حفره بزرگی در یک شهر هستید. قطعا تعجب می کنید ولی جای تعجب ندارد این بازی بسیار ایده ای جذاب و خلاقانه دارد. به جز گودال شما چندین گودال دیگر در بازی وجود دارد که همان بازیکنان دیگر هستند. در ابتدا باید بازیکنان به اطراف شهر حرکت کنند و ساختمان های شهر را بخورند و سیاه چاله یا همان حفره خود را بزرگتر کنند. یکی از چالش های بازی این است که باید مراقب باشید در سیاه چاله های دیگر بازیکنان نیفتید. هرچه سیاه چاله هایی که درست می کنید بزرگتر باشد، امتیاز بیشتری را به دست می آورید.

رقابت در بازی برسر کسب امتیاز سیاه چاله ها با یکدیگر است. یکی از نکات بازی این است که شما می توانید بازی را بصورت چند نفره اجرا کنید. کافی است برای اینکار بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید و با افرادی که در نزدیکی شما هستند بازی کنید. بازی بسیار جذاب و جدید است که میتواند یک تجربه جدید و سرگرم کننده را برایتان رقم بزند. اکنون میتوانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دریافت کنید. اکنون می توانید این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Hole.io
بازی Hole.io توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *