خانه » بازی » ایفای نقش » Shadow Fight 3 – بازی اکشن-مبارزه‌ای خارق‌العاده شادوفایت3 اندروید

Shadow Fight 3 – بازی اکشن-مبارزه‌ای خارق‌العاده شادوفایت3 اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Shadow Fight 3 - RPG fighting
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Shadow Fight 3 برای اندروید

Shadow Fight 3 – شادو فایت 3! عنوان سومین نسخه از سری بازی سایه ها توسط استودیوی بازی سازی Nekki برای سیستم عامل اندروید میباشد. در این بازی شما یک مبارزه افسانه ای را تجربه می کنید. با مبارز های دیگر مسابقه دهید و آن ها را شکست دهید. مبارزان بسیار ماهر هستند!شما باید بتوانید با آن ها مبارزه کنید و پیروز نبرد شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در این بازی در نقش یک نینجا مبارز هستید. حال شما با مبارزهای ماهر و قدرتمند دیگر روبه رو هستید. باید بتوانید به طوری حرفه ای عمل کنید تا آن ها را شکست دهید. بازی به صورت مراحلی داستانی است که شما باید به عنوان یک نینجا از این مراحل عبور کنید. این مراحل موجب تنوع در بازی می شود و بازی را جذاب تر می کند. جنگنده های مبارز حالت سایه هستند. سایه های قدرتمند و درشت هیکل که بسیار حرفه ای هستند. حال شما باید مبارز مورد نظر خود را انتخاب کنید،سپس وارد مبارزات هیجان انگیز اکشن شوید. سری دیگری از این بازی که در فراروید موجود است،Shadow Fight 4،Shadow Knight می باشد.

قبل از شروع هر مبارزه شما باید مبارز و کارت هایی که برای هر مبارز وجود دارد را انتخاب کنید و به میدان نبرد بروید. شما وارد مبارزه تن به تن هیجان انگیز جذاب می شوید. این مبارزها بسیار هیجان انگیز هستند و در پایان مسابقه جوایزی به شما تعلق می گیرد. با استفاده از جوایزی که به دست می آورید میتوانید مبارزتان را قوی تر کنید و حرفه ای تر وارد مسابقات شوید. شما می توایند مبارز خود را شخصی سازی کنید و آن را با استراتژی خوپ پیش ببرید که بسیار جذاب است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و انلاین است
2 – بازی دیتای یکپارچه ندارد اما دیتای مورد نیاز در اجرای اولیه و در حین بازی کردن با خود بازی دریافت می شود
3 – نسخه های جدید بازی هک نمی شود و بازی مود ندارد و اگر احیانا هک شد مود را به جعبه دانلود اضافه می کنیم [در زمینه مود سوال نفرمایید – تایید نمی شود]

Shadow Fight 3 - RPG fighting
بازی Shadow Fight 3 - RPG fighting توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *