خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena مود اندروید

دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena مود اندروید

آپدیترایگان
Shadow Fight 4: Arena
  • رای: 22
  • نظر: 0
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

Shadow Fight 4: ArenaShadow Fight 4: ArenaShadow Fight 4: ArenaShadow Fight 4: Arena

هم اکنون دانلود بازی جنگی Shadow Fight 4 در فراروید به صورت رایگان!

موضوع بازی: Shadow Fight یک بازی خفن در دسته بازی جنگی با شمشیر است. این بازی بسیار محبوب و پرطرفدار است. در این بازی مبارزه ای چند نفره تبدیل به قهرمان سایه ها می شوید.  شما با این بازی می توانید با کاربران از سراسر دنیا در یک رقابت آنلاین سه بعدی شرکت کنید، آن هم به صورت رایگان است. بدون شک سری بازیهای شادو فایت از استودیوی نکی بسیار عالی هستند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی: مبارزات بازی Shadow Fight در سه راند مختلف صورت میگیرد. در هر قهرمان قدرت خاصی دارد که با استفاده از آن میتواند حریف خود را نابود کند. در این نسخه همه چیز ارتقا یافته و بسیار بهتر شده است. این بازی یکی از سردرمداران سبک مبارزه است که به بازیکن اجازه می‌دهد با حرکت در هشت جهت و استفاده از مشت، لگد، اسلحه و توانایی فراطبیعی دشمنش را به زانو در بیاورد. هر مبارزه در سه راند انجام می‌شود و اگر کارکترتان را در یک راند از دست بدهید باید برای راند بعد سراغ یک کاراکتر جدید بروید.

علاوه بر بازی‌های خوب و پرطرفدار این سری، چیزی که باعث شد Shadow Fight Arena در همان روزهای اول عرضه و منتشر اش به محبوبیت زیادی برسد اضافه شدن مبارزات PvP است. قبلا فقط می‌توانستیم با یک کاراکتر و در برابر هوش مصنوعی بازی مبارزه کنیم. اما الان در بازی جدید چهار حالت متفاوت وجود دارد. مبارزه برای رنک یا رتبه‌بندی،‌ مبارزه برای ارتقای توانایی‌ها، مبارزه با هوش مصنوعی بازی و مبارزه با دوستان که برگ برنده‌ی بازی Shadow Fight Arena است. یکی از ویژگی های مهم بازی گرافیک خیره کننده کنسولی و صداگذاری هیجان انگیز و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد

این بازی اکشن خفن را از فراروید به صورت رایگان می توانید دانلود کنید.

Shadow Fight 4: Arena
بازی Shadow Fight 4: Arena توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *