خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Shadow Knight: Ninja Fighting جدید مود اندروید

دانلود بازی Shadow Knight: Ninja Fighting جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Shadow Knight: Ninja Fighting
  • آپدیت
  • نسخه 3.8.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • قیمت 0.99
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 3.8.3 بازی Shadow Knight در فراروید!

معرفی بازی:شوالیه سایه ها یک داستان و ماجراجویی خفن و هیجانی مرگبار است. بازی سرگرم کننده در قالب اکشن با گیم پلی apg است. سبک و   طراحی این بازی با استایل shadow یا سایه است و ده ها شخصیت قهرمان مبارزه سایه است. این بازی اهریمنی خفن را شرکت بازیسازی fansipan  هنگ کنگی برای اندرویدی ارائه کرده است. امتیاز به دست اورده بازی Shadow Knight در گوگل  پلی 4.6 از 5 است.

 

توضیحات بیشتر بازی Shadow Knight:بازی ماجراجویی خارق العاده نینجاها است که غرق در نبرد جنگی خواهید شد. نبرد های فانتزی تاریک و بی پایان که شما و جنگجویانتان در ان شرکت  میکنید.  شهر پر از ماجراجویی های خوف ناک است. باید بتوانید دشمنان قدرتمند خود را شکست دهید تا به   افسانه سایه ها در Shadow Knight تبدیل شوید. طبق داستان بازی نینجا دنیایی به اسم harmania در جهان باستان وجود داشت که،محل زندگی  موجودات مختلف فناپذیر،مثل کوتوله ها  و…  بوده است. موجودات نقاط مشترک نژادی باهم نداشتند. اما  کاری به یکدیگر نداشتند و در کنار یکدیگر  زندگی می کردند. اما یکی از روز ها به دلیل سود جویی برای به دست اوردن قدرت توسط یکی از همین اهالی تعادل و صلح در این جهان بهم ریخت و باعث شد  نبرد شیطانی راهش به دنیا باز شود.

شما باید در بازی Shadow Knight ماموریت و معاملات خود را نجام دهید تا،جوایز بیشتری دریافت  کنید. جوایزی مانند، انرژی،جواهر،و….  شما باید   بتوانید اسلحه و صدها ایتم و تجهیزات را جمع اوری کنید. برای متمایز شدنتان از جنگجو های دیگر، باید به ماجراجویی هایی بپیوندید و احمقانه ترین مبارزات را  انجام دهید.

جمع بندی:بازی بسیار خوبی در دسته بازی نینجایی اکشن است که،شما می توانید تجربه کنید. یک بازی خوب در هم رده های خود است. شما می  توانید به صورت رایگان بازی خفن اکشن را در فراروید دانلود  کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *