خانه » برنامه » عکاسی » SnapEdit – AI photo editor – اپلیکیشن ویرایش‌عکس با هوش‌مصنوعی!

SnapEdit – AI photo editor – اپلیکیشن ویرایش‌عکس با هوش‌مصنوعی!

آپدیترایگان
SnapEdit - AI photo editor
  • آپدیت
  • نسخه 4.6.3
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه ویرایشگر تصاویرSnapEdit برای اندروید

SnapEdit – AI photo editor  – اپلیکیشن ویرایش عکس با هوش مصنوعی! عنوان یک نرم افزار ویرایشگر تصاویر می باشد که بسیار با کیفیت و با قابلیت های فراوان می باشد. این اپلیکیشن دارای هوش مصنوعی است و به شما در ویرایش تصاویرتان کمک زیادی می کند. اسنپ ادیت با هوش مصنوعی است که توسط SnapEdit Team برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده است. اگر به دبنال یک نرم افزار ادیتی هستید که قابلیت های متنوعی را دارا باشد،اسنپ ادیت را از دست ندهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

امزوه همه افراد برای اشتراک گذاری عکس های خود در آن تغییراتی ایجاد می کنند و آن را تبدیل به عکسی زیباتر می کنند. برای اینکار نرم افزار های متنوع زیادی مانند BeautyCam ،B612 و.. وجود دارد. یکی از کامل ترین این اپ ها اسنپ ادیت است که،یک ویرایشگر تصاویر با قابلیت های زیاد و هوش مصنوعی است. این برنامه به طور کلی به سه بخش تقسیم می شود. هر کدام از این بخش ها یک کار و یا یه تغیراتی را درعکسهای شما به وجود می آورد. در بخش اول این برنامه قابلیت این را دارد که با استفاده از هوش مصنوعی اشیا اضافه را در عکس های شما از بین ببرد. پس در این برنامه به کمک هوش مصنوعی، هیچ گونه ردی از اشیائی که حذف شده در عکس ها مشخص نخواهد بود.

قسمت بعدی این برنامه این است که شما می توانید کیفیت عکس های خود را چند برابر کنید که یکی از قابلیت های بسیار جذاب این برنامه می باشد.سومین بخش این برنامه قابلیت بسیار جذاب تبدیل عکس ها به تصاویر کارتونی می باشد. این اپلیکیشن هوشمند که دارای هوش مصنوعی است،به کاربران خود این امکان را می دهد تا با  آپلود و انتخاب تصاویر مورد نظرشان، آن ها را به تصاویر کارتونی زیبایی تبدیل کنند. جدیدا در فضای مجازی این سبک از عکس ها بسیار ترند هستند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

SnapEdit - AI photo editor
برنامه SnapEdit - AI photo editor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *