خانه » برنامه » عکاسی » B612 – دانلود برنامه افکت گذاری زنده و جذاب تصاویر بی 612 اندروید

B612 – دانلود برنامه افکت گذاری زنده و جذاب تصاویر بی 612 اندروید

آپدیترایگان
B612 Camera&Photo/Video Editor ‏
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

B612 Camera&Photo/Video Editor ‏B612 Camera&Photo/Video Editor ‏B612 Camera&Photo/Video Editor ‏B612 Camera&Photo/Video Editor ‏

دانلود برنامه افکت گذاری B612 برای اندروید!

B612 بی 612! عنوان یک برنامه بسیار کاربردی برا عکاسی که،توسط شرکت SNOW, Inc می باشد. این اپلیکیشن برای زیباتر شدن عکس های شما می باشد. با افکت ها و فیلتر های متنوع موجب می شود که اگر نور عکس تان کم است زیاد شود و یا حتی با کیفیت تر شود. این برنامه  در بین دخترها به دلیل وجود فیلترهای عروسکی و متنوع بسیار محبوب است. امتیاز این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 می باشد.

در B612 انواع زیادی از افکت ها و فیلترهای متنوع وجود دارد که،همه برای زیبایی یک عکس کمک می کنند. در کل این برنامه بیشتر متمرکز بر زیبایی صورت است. مثلا اگر پوست شما دارای لک و یا جوش یا هر نوع عارضه پوستی می باشد،با اعمال یکی از افکت ها به یکدست شدن پوستتان منجر می شود. علاوه بر ان اگر بینی و یا هر قسمت از صورتتان در عکس ها بد بیوفتتد شما می توانید به صورت دستی ان ها را درست کنید. همچنین می توانید بینی خود را کوچک و قلمی کنید. در قسمتی از این برنامه افکت هایی وجود دارد که مخصوص ارایش صورت است. اگر شما در عکس هایتان میکاپ ندارید و صورتتان بی روح است می توانید با فیلترها خود را ارایش کنید به طور کاملا طبیعی که مشخص نشود فتوشاپ است.

همچنین شما اگرعکسی را قبلا با برنامه های دیگر یا دوربین خود گوشی گرفته اید. عکس را میتوانید درون برنامه بیاورید و افکت ها را روی عکس اعمال کنید. یکی از ویژگی های خوب این برنامه،این است که مانند یک بیوتی پلاس است. به این صورت که،شما میتوانید عکس پرتره یا سلفی خود را وارد این برنامه کنید. اگر بینی شما مشکلی دارد یا اگر،جوش و لک روی پوستتان است به صورت دستی ان ها را درست کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

B612 Camera&Photo/Video Editor ‏
برنامه B612 Camera&Photo/Video Editor ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *