خانه » برنامه » عکاسی » InstaSize-Photo Editor Pro – برنامه ویرایش‌عکس اینستاسایز اندروید

InstaSize-Photo Editor Pro – برنامه ویرایش‌عکس اینستاسایز اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
InstaSize Photo Editor+Resizer
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

InstaSize Photo Editor+ResizerInstaSize Photo Editor+ResizerInstaSize Photo Editor+ResizerInstaSize Photo Editor+Resizer

دانلود برنامه InstaSize-Photo Editor Pro برای اندروید

InstaSize-Photo Editor Pro_برنامه ویرایش سایز!عنوان یک برنامه بسیار کاربردی و عالی در رابطه با سایز تصاویر برای انتشار در اینستاگرام می باشد. شما با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی سایز عکس های خود را منطبق با اینستاگرام در بیارید. با این نرم افزار به راحتی عکس هایتان را در قالب پست های اینستاگرام در بیاورید و به اشتراک بگذارید. علاوه بر آن این برنامه قابلیت های بسیار دیگری را دارد. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه انتشار پست از عکس های مختلف در فضای مجازی بسیار ترند است. همه به دنبال انتشار تصاویری زیبا با هر محتوایی هستند. اما گاهی وقت ها پیش می آید که تصاویر منطبق با سایز اینستاگرام نباشد. حال برای اینکه این مشکل رفع شود راهکار های زیادی وجود دارد. یکی از راه حل ها برای برطرف سازی این مشکل استفاده از این نرم افزار می باشد. شما می توانید به راحتی با این نرم افزار تصاویر دلخواه خود را انتخاب کنید و آنها را به سایز استاندارد مورد نظر اینستاگرام تبدیل کنید. با این برنامه می توانید به راحتی عکس هایتان را به سایز اینستاگرام در بیاورید و به صورت کامل به اشتراک بگذارید. قابلیت های نرم افزار اینستا سایز زیاد است علاوه بر تغییر سایز می توانید،از مجموعه ی مختلفی از فیلتر ها در این برنامه استفاده کنید.

کار با این برنامه بسیار ساده و روان است شما به راحتی می توانید تغییراتی را که می خواهید را انجام دهید. افکت ها و فیلترهای مختلفی هم در برنامه وجود دارد که می توانید برای زیبا سازی عکس های خود استفاده کنید. شما به مجموعه زیادی از فیلترها دسترسی دارید که می توانید به صورت رایگان از ان ها استفاده کنید. اکنون می توانید این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

InstaSize Photo Editor+Resizer
برنامه InstaSize Photo Editor+Resizer توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *